Hej Amino! |
Hvad med at poste dette på et forum, med tilladelse selvfølgelig, hvor der findes flere unge mennesker? :-) Jeg tror det er mest relevant, hvis folk har gået det inden for de sidste 1-5 år.
Hej Amino! |
Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.
Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk
Hvad med at poste dette på et forum, med tilladelse selvfølgelig, hvor der findes flere unge mennesker? :-) Jeg tror det er mest relevant, hvis folk har gået det inden for de sidste 1-5 år. |
På Amino findes der vel også "unge" som har gået på efterskole inden for de sidste 1-5 år? :) Derudover vil jeg skrive tak for dit råd som jeg så vidt muligt også prøver at følge :) - Benjamin Nielsen |
Hver gang jeg snakker med nogen som har gået på efterskole, så fortæller de altid om alle de nye mennesker man møder, hvordan sammenholdet er og hvor lidt skolearbejde de egentlig lavede. Alle virker altid rigtig glade for at have været på efterskole, men jeg er dog alligevel glad for at jeg valgte det fra :) Ved ikke om du kunne bruge det til noget. Det synes jeg bare er noget man altid hører fra folk som har været på efterskole. |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hej Nikolaj, efterskole er helt sikkert noget meget specielt, havde selv fornøjelsen af at mærke det tilbage i 09. |
En efterskoleforstander sagde til mig: Vi låner jeres barn et år og afleverer en voksen. Det er ganske imponerende, hvad et efterskoleophold betyder. Efterskolern har et meget sigende slogan: Et efterskole år er syv menneskeår. Venlig hilsen Hans |