Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du gået på efterskole?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Da jeg, er ved at uddanne sig som web-integrator, er jeg ved lave et lille projekt med at få en hjemmeside op og køre, som handler om efterskolelivet. 
Hjemmesiden skal fungere sådan, at hvis man er i tvivl om efterskolelivet lige er en, kan man læse jeres forskelige historier/oplevelser. Eller hvis man ikke ved hvilken efterskole man skal vælge.
Den skal også fungere sådan, at man kan skrive "Vejstrup Efterskole" og så kommer alle de elever, som har skrevet om deres oplevelser/minder/gode ting/dårlige ting/hvorfor vælge "din" efterskole osv. 
Alt hvad i synes der er relevant at skrive til denne side. 
I må meget gerne sende et billede af jeres skema, evt. scanne det ind og forklare hvilke fag man kan vælge, og hvorfor i valgte dem frem for andre. 
Skriv også gerne lidt om jeres linjer, hvis det er på jeres skole.
Forklar også gerne hvordan i bor, altså hvor mange i bor sammen på et værelse, hvordan er gangen/huset bygget op, mht. om der kun er drenge og piger for sig, eller om det er blandet.

Alt i alt må i meget gerne skrive en lille stil om jeres efterskoleophold, jer der stadig er på efterskole, må meget gerne skrive hvad der er sket indtil videre, og hvad i forventer der kommer til at ske det næste halve år.

En lille opsummering, stilen skal indeholde:
-Navnet på din efterskole
-Året du gik der. 
-Hvorfor valgte du din efterskole?
-Oplevelserne
-Ture
-Opvisninger
-Konkurrencer
-De gode ting
-De dårlige ting
-Meget gerne et skema 
-Og meget gerne, meget mere 

Detaljer meget gerne starten, da det ofte er det der er sværrest.

-På forhånd mange tak, det ville hjælpe mig meget.

Stilen man sendes på : Kontakt@efterskoleliv.com

I må meget gerne flette et link til jeres egen side in i teksten, dette kunne jo evt. ske ved at fortælle hvad i går og laver nu osv. :)

Venlig hilsen
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50

Hvad med at poste dette på et forum, med tilladelse selvfølgelig, hvor der findes flere unge mennesker? :-) Jeg tror det er mest relevant, hvis folk har gået det inden for de sidste 1-5 år. 

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 18:54

På Amino findes der vel også "unge" som har gået på efterskole inden for de sidste 1-5 år? :) 

Og artikler af ældre elever er jo en sjov, og samtidig god ting at have med, så man kan se hvad f.eks. Poul på 48 fik ud af efterskolen, og hvad han tænker tilbage på den dag i dag :)

Derudover vil jeg skrive tak for dit råd som jeg så vidt muligt også prøver at følge :)

- Benjamin Nielsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:24

Hver gang jeg snakker med nogen som har gået på efterskole, så fortæller de altid om alle de nye mennesker man møder, hvordan sammenholdet er og hvor lidt skolearbejde de egentlig lavede. Alle virker altid rigtig glade for at have været på efterskole, men jeg er dog alligevel glad for at jeg valgte det fra :)

Ved ikke om du kunne bruge det til noget. Det synes jeg bare er noget man altid hører fra folk som har været på efterskole. 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 19:37

Hej Nikolaj, efterskole er helt sikkert noget meget specielt, havde selv fornøjelsen af at mærke det tilbage i 09. 

Dog er denn tråd lavet for at komme i kontakt med tidligere efterskoleelever, som kunne være interesseret i at hjælpe mig :)

. Benjamin Nielsen 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En efterskoleforstander sagde til mig:

Vi låner jeres barn et år og afleverer en voksen.

Det er ganske imponerende, hvad et efterskoleophold betyder.

Efterskolern har et meget sigende slogan: Et efterskole år er syv menneskeår.
Jeg har dyb respekt for de lærere, som væger at indrette deres liv på de unges præmisser - og nyder det.
De gør en enorm indsats for vores samfund.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)