Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Rich snippets

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fået sat noget Rich snippen op på min side eks på dette Game T-shirt nogen der ved hvor lang tid der går før google ser det :) eller om man kan være sikker på at google viser det ? 

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:13

Google ser det når Google ser det..

Man kan aldrig vide præcist hvornår at Google tjekker din side igen. Afhænger meget af hvor god/populær/link den har.. Hvis den næsten ikke er kendt, så kan der godt gå et par dage..

Men hvis du er meget utålmodig, så kan du altid bruge Google webmaster

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:24

:) det var forkert formuleret :) Hvis/når google har været forbi vil de så vise de stjerne i deres søge resultat :) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:51

Thomas Reberholt:
eller om man kan være sikker på at google viser det ? 

De kan godt finde på at ignorere dem. De kan også finde på at vise dem ved nogle søgeresultater for en tid - for dernæst at fjerne dem igen. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:12

Ja ok jamen det var desværre nok også sådan jeg havde tænkt det selv :) havde håbet på du sagde at google elsker stjerne og bare ligger dem på i en ruf :) 

Men takker :) 

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:03

Jeg er ikke hardcore seo, men jeg har lige "spillet smart" over for nogen med at være på side 1 i Google med "kold kartoffelsalat" og "pizza gorgonzola" med stjerner. Nu er de væk igen, men til gengæld er jeg nået frem til side 1 med "ravioli" med stjerner på min madblog madfeber.dk.

Du kan se et blogindlæg om rich snippets og reputation management her. Der er også en god efterfølgende diskussion af det, der som er i gang endnu.  

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:17

Jeg lytter lige lidt med her. Synes virkelig det er interessant mht. rich snippets. Tror virkelig det kan gøre noget med manges CTR :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:31

Nikolaj Bomann:
Tror virkelig det kan gøre noget med manges CTR :-)

Ja, pludselig giver "reach for the stars" helt ny mening, jeg tror det er guld værd nu, men jeg tror det er spørgsmål om tid før Google er nødt til at lave det om, for pludselig er der jo masser af søgeresultater med mange stjerner. Det er så let at manipulere og der er selv relativt ukendte enkeltmandsfirmaer, der har omkring 100 positive stemmer uden der er mulighed for at stemme på siden.

Den fest virker fint nu. Men den er nødt til at stoppe på et tidspunkt :-)  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)