Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vor nye side m/ videoer, feedback ønskes.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik en del kritik af vor gamle hjemmeside, og med lap på lap løsninger, var den ved at blive uoerskuelig for besøgende.

Især når vi nu som noget nyt prioriterer video produktion meget højt.

Vi skal ind til benet, og flytter vore andre aktiviteter til andre sider.

Men, er vor nye side nu optimal? Tjek den ud, og kom gerne med kritik. Siden findes her:

eklame.dk

Med venlig hilsen, og på forhånd tak

eklame.dk

/Ernst Jensen

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:11

Hej Ernst.

Nu vil jeg jo nødigt fornærme dig, men jeg synes jeres hjemmeside ligner noget fra 90'erne. Det eneste der mangler er nogle roterende skilte som blinker.

Det er super ærgerligt, for jeg kan jo se i har en masse unikt indhold som jo helt sikkert gør jeres hjemmeside relevant for nogen. Dem der finder jer vil højst sandsynligt springe fra, med mindre de skal have lavet noget kitch :)

Nu må vi se om de andre herinde er enige med mig eller om jeg er for hård.

:: HDMI kabel ::

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45

hvordan vil du få tekst på siden når der findes både hvid og blå farve i baggrunden, vælg ens farve baggrund alt det baggrund halløj det går ikke

nu virker ingen andre undersider dem jeg tjekket men til at starte med ville jeg vælge en mere brugbar brug grund , der mangler alt muligt på siden gode lange titler til google tekst på siden videoer på siden og kontaktsiden og social logoer med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:37

ikke et ret flot design... sorry

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:45

En meget speciel baggrund... Og hvad har det at gøre med jeres emne? Designet virker for mig en smule rodet Især navigationsbaren  :/

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:15

Alexander Baandrup Larsen:
En meget speciel baggrund... Og hvad har det at gøre med jeres emne?

Nej og hvad har nøgne damer med biler at gøre. Men de bruges ofte i den anledning.

Jeg synes siden generel er flot, overskuelig, og lige til at gå til. Ingen forstyrrende elementer, og jeg kan godt lide at i har lavet et design der ikke kører i "kasser".

De unge mennesker henter programmer på nettet, så henter de en template (kasse) , fylder noget i kassen, laver en hjemmeside til ingen penge, kalder sig webdesignere, op har lavet en side der nøjagtig ligner millioner af andre kedelige hjemmesider....  føj, de "kasser" er kedelige.

Jeres måde at lave en side på, er lidt nytænkning, fortsæt endelig i den bane...Men smag og behag er jo enorm forskellig.

Måske skal siden rettes lidt til, måske sort som skriftfarve, men det kan i jo tænke over.

Skal bruge en video, så sender lige en PM.

mvh

skills

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:37

Det kan sagtens gøres bedre! Der er så mange fejl, at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde. Får næsten lyst til at lave et gratis design til jer :)

Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 19:00

nordicADmedia:
Det kan sagtens gøres bedre! Der er så mange fejl, at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde. Får næsten lyst til at lave et gratis design til jer :)

Hvis du mener i et design, som linket under dit indlæg refererer til, takkes der absolut pænt nej, uanset om du er villig til at betale for at arbejde. Det er da en virkelig kedelig side. To sekunder så er man væk derfra igen Smile Men fejl forstår jeg ikke helt, både siderne og css er valideret

Hvorimod din side: http://www.namoffers.com/

viser 23 fejl når man validerer siden, det er mange. Det endda kun på indexsiden........

Men som en har skrevet, smag og behag er forskellig, tror vor måde at designe en side på, er lidt mere for de lidt ældre.

Men vi skal nok have lavet lidt ændringer, måske skal baggrunden være lidt mere "afslappet".

Tak til alle der indtil videre ha lavet indlæg.

mvh

eklame.dl

Ernst Jensen

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:07

Jeg må give de andre ret. Uanset om sitet er valideret eller ikke, så er der fejl og mangler. Så ligner siden stadig et godt eksempel på webdesign i 90erne(dog uden GIF animationer)

Siden virker ikke særlig professionel, tvært imod, det ser meget amatøragtigt ud, og ligner noget som bliver lavet i fritiden det gamle Frontpage.

Du bør virkelig overveje et tidssvarende design. Så desværre, hele sitet, set fra min synsvinkel, er en ommer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:34

Hej Ernst Jensen,

Mit råd til dig er nok at du skal værre bedre til at tage imod kritik når du spøger efter det. De fleste, som har besvaret dig, er jeg ret overbevist om har en større viden omkring vurdering af hjemmesider, end dig.

Det du gerne vil have er en hjemmeside der sælger dit produkt, som er tiltrækkende og har en god konvertering (antal der ser din side til dem som kontakter dig for en bestilling). Der er rigtig mange punkter hvor din side halter netop dette. 

Hvis jeg var dig ville jeg hive fat i nogen som har styr på at lave den slags hjemmesider. Det vil værre en god investering på længere sigt.

-Klaus

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)