Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får Paypal det blå stempel nu i Danmark ????

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fået et nyhedsbrev fra DBA at du kan man bruge Paypal som sikkerbetaling via DBA.

Se video

Hvad er din holdning til dette vil det give det blå stempel til Paypal eller tror du stadig at Dankort vil være at fortrække for Private når de nethandler.

Eller mener du stadig at Private vil være reserveret overfor Paypal.

Dem som har givet deres kommentar et delte 196 positive og 201 negative.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05

Jeg er i øjeblikket nødsaget til at kun at modtage betaling via PayPal pga. min adresse, og det er klart at se på konverteringsprocenten at folk ikke er helt bekvemmelige ved dette.

Tror stadig i lang tid endnu at vi danskere vil holde os til gængse betalingsmetoder, selvom det jo faktisk er en meget smart tjeneste.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:07
Det ved jeg ikke. Men det vil i hvert fald gøre at danskerne vil blive mere opmærksomme på, hvad det er, og derved få det ind under huden.

Men det er jo bare et smart træk af eBay, som driver DBA (gratis), også at promovere deres service PayPal, og derved få penge i kassen Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:08

Bliver det acepteret påDBA tror jeg det går stærkt med at vende folk til at bruge det andre steder.

Det kunne være super hvis DBA tog skridtet og vidste den danske befolkning det ikke var "farligt"

Lad os håbe på bedre tider for paypal

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 09:10

Personligt mener jeg, at Paypal er lavet for det amerikanske marked, og burde holde sig dertil.

Eksempelvis eksisterer man ikke iht. Paypal, såfremt man ikke ejer et kreditkort. I USA kan selv børn jo få cc blot forældrende har lidt småpenge på kontoen, men i resten af verden er vi knap så naive.

Dette er blot en enkel ting af en lang række "politiker", der simpelthen ikke egner sig i Danmark, hvor enhver (næsten) har online banking i stedet.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)