Hej Comware Jeg har sendt en PM til dig. Hilsen Matt |
husk at skrive mindsteprisen!
3 mobil fik en på nakken sidst fordi de ikke gad.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2012/02/07/113117.htm?rss=true
Hej Comware Jeg har sendt en PM til dig. Hilsen Matt |
husk at skrive mindsteprisen! 3 mobil fik en på nakken sidst fordi de ikke gad. http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2012/02/07/113117.htm?rss=true |
Hej Seiven Tak for dit skarpe blik :-) En virksomhed der køber telefoni hos os (eller andre) modtager som regel en aftale hvor alle priser står. Det er svært for et teleselskab der handler med erhverv, at liste mindsteprisen på hjemmesiden, da det jo som oftest afhænger af virksomhedens samlede behov for telefoni, samt ydelser. Men det er dejligt at nogle er opmærksomme, en ros herfra. Matt |
Arh okay, perfekt. Troede også i solgte B2C. Ville være synd hvis du fik en kæmpe bøde, for sådan noget. Held og lykke med det projekt! |
Og tilbuddet gælder stadig, det knaldbilligt og din virksomhed kommer til at ligne en million :-) (næsten i hvert fald) Det kan godt gå hen og blive en go' dag, hvis du læser videre :-) Kort og godt..... 5tel leverer mobil og IP-telefoni til nogle helt fantastiske priser og lige nu har vi "så går vi i luften" kampagne og det er billigt! Introkampagne til kun 55kr./mdr. i februar og marts måned: 50 minutters ringetid 5tel omstilling: ...igen kun 55 kr. de første 2 måneder - og jo, den er god nok, det ER inkl. 5tel omstilling! Tales vi ved på 5tel.dk? ...og nu til Amino delen. Når du bestiller via telefon eller e-mail, oplys dit Amino brugernavn, så giver vi nummerflytning eller nyt nummer til halv pris. Dvs. du kommer i gang med din virksomheds nye vidunder til næsten ingenting. (hvis der er noget du synes du ikke kan finde svar på, så giv os et kald, send en mail, syng en sang eller send en PM her på amino, så er vi klar med svar.) |
Jeg tilslutter mig lige en anden og spørger: 5,10, 15 timer er ikke nok. (min januar hed ca 80 timer ) Har du noget med ubegrænset tale? Og hvad koster i så fald det? |
|
Der bliver selvfølig kikket på samtale mønster og statistikker inden prisen bliver fastsat på ydelsen |
Helt korrekt. Man kalkulerer med at folk bruger mindre eller mere. Matt |