Vi kunne nu godt tænke at høre om hvordan vi synlig gøre vores shop www.tusindfod.dk på nettet. |
www.tusindfod.dk
- 1
|
// Jesper Skov
Det må være en pæn god kvalitet, når en sandal koster kr. 39.900,- Men måske er det bare mig som er lidt nærrig ;-) |
/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20
I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.
Ja det er en fantastisk kvalitet vi fører men ok prisen er nok lige i overkanten. men tak herfra Tusindfod |
Hej John. Jeg har været inde og kigge på jeres hjemmeside. Super lækkert fodtøj. det er ivertfald en side min bedre halvdel helst intet kenskab skal have til. For ellers bliver jeg da hurtigt ruineret. ![]() MVH: André. |
Tusindtak for opmærksomheden det luner altid med lidt ros. Samt en god weekend til alle. Med venlig hilsen Tusindfod |
Hej, Ved godt det ikke lige var det spørgsmålet gik på, men overvej om "intro" siden er nødvendig, min opfattelse er at den godt kan jage en del væk, specielt når man ikke har mulighed for at klikke sig videre, men SKAL se den. |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
Jeg ved godt, at det heller ikke er det, I spørger om, men 1. Vilkår: Overskrifter står som brødtekst. Det er næsten ikke til læse (for lille skrifttype også generelt) 2. Om os: Der mangler mange kommaer i teksten, som ellers er udmærket. 3. Jeg kan ikke finde noget om fragtomkostninger. Måske har jeg ikke ledt længe nok, men det er netop essensen, hvis man som kunde ikke let kan finde oplysningerne, så går man bare videre til næste shop. Prøvede dog lige tricket med at komme et par sandaler i kurven, men kunne stadig ikke se noget om fragt, og jeg "gider ikke" skulle taste mine personlige oplysninger for at kunne se noget så simpelt. Jeg kan se på et enkelt produkt, at I tager ganske almindelig vejledende pris, så måske er fragten så u/b, jeg kan bare ikke se det. 4. Enig i det med introen i øvrigt. Til slut vil jeg sige, selve shoppen ser pæn ud. Angående synliggørelse, så er der flere herinde på Amino, har tilbudt gratis links, prøv at søge herinde, og se f.eks. http://www.amino.dk/view.asp?topicID=7657 |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Hejsa, Jeg er ved at lægge allersidste hånd på et nyt system til markedsføring, som jeg mener kunne være interessant for dig. Det drejer sig om www.easyads.dk... Her kan du køre en kampagne, hvor du hverken betaler pr. klik eller pr. bannervisning men en fast provisionssats af salget - f.eks. 10%. Som sagt er det et helt nyt system, så det er ikke noget du får mega trafk fra fra den ene dag til den anden - til gengæld betaler du jo ikke noget som helst, hvis ikke du får kunder. Jeg håber, du finder dette interessant... |
Hvad med at lave nogen artikler om skoimprægnering / fodlindlæg / skosåler / sandalmode gennem tiderne / fodtøjs levetid o.s.v. - Fantasien sætter grænserne. Markedsføring kan også være at skrive artikler på sin hjemmeside som af den vej får besøgende. Jeg ser virkelig mange webshops der ikke dyrker "informationsdelen" særlig meget. - Faktisk ser jeg så mange at jeg har skrevet et lille indlæg om det på min blog. Du kan se det her:. Størrelsen betyder noget |