Jeg er fotograf og har arbejdet med det i nogle år hvor mine primære kunder har været privatpersoner og familier, der har købt portrætfotograferinger, børnefotograferinger osv. Jeg valgte sidste år at forsøge at satse på erhvervlivet og behovet for ordentlige portrætter af ledelsen og medarbejdere. Jeg har i den anledning haft en hjemmeside der ikke har levet godt nok op til mit ambitionsniveau og ikke har afspejlet seriøsiteten og professionalismen. Det er slut nu. -forhåbentlig, for jeg har netop færdiggjort min nye hjemmeside og jeg håber at amino-folket vil give sig tid til lige at kigge på den og skrive om der er noget der kunne gøres bedre, hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer. Min hjemmeside kan findes her: http://www.bizfoto.dk På forhånd mange tak for hjælpen! Mvh Peter |
Hej Peter
Jeg synes billederne i toppen kører lidt for hurtigt - især lige når siden loader så sker der nogle meget hurtigt skift - det ser ikke så elegant ud.
Så er der det sidste af de 4 portrætter i referencer - det til højre - det siddder lidt lavere end de andre.
Så bemærker jeg også lige at du skriver hurtigst når det gælder redigering og levering.
Det er selvfølgelig helt fint at skrive hurtig - men mange af os andre kan da også leverer på 48 timer, hvis det er det de er behov for - så måske er det markedsføringsmæssigt lige smart nok at skrive hurtigst...
Måske du søgemaskinemæssigt kan få mere ud af at lave det som 4 sider - frem for én lang.