Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på erhvervshjemmeside www.bizfoto.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fotograf og har arbejdet med det i nogle år hvor mine primære kunder har været privatpersoner og familier, der har købt portrætfotograferinger, børnefotograferinger osv.

Jeg valgte sidste år at forsøge at satse på erhvervlivet og behovet for ordentlige portrætter af ledelsen og medarbejdere.

Jeg har i den anledning haft en hjemmeside der ikke har levet godt nok op til mit ambitionsniveau og ikke har afspejlet seriøsiteten og professionalismen. Det er slut nu. -forhåbentlig, for jeg har netop færdiggjort min nye hjemmeside og jeg håber at amino-folket vil give sig tid til lige at kigge på den og skrive om der er noget der kunne gøres bedre, hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer.

Min hjemmeside kan findes her: http://www.bizfoto.dk

På forhånd mange tak for hjælpen!

Mvh

Peter

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 23:40

Hej Peter

Jeg synes billederne i toppen kører lidt for hurtigt - især lige når siden loader så sker der nogle meget hurtigt skift - det ser ikke så elegant ud.

Så er der det sidste af de 4 portrætter i referencer - det til højre - det siddder lidt lavere end de andre.

Så bemærker jeg også lige at du skriver hurtigst når det gælder redigering og levering.
Det er selvfølgelig helt fint at skrive hurtig - men mange af os andre kan da også leverer på 48 timer, hvis det er det de er behov for - så måske er det markedsføringsmæssigt lige smart nok at skrive hurtigst...

Måske du søgemaskinemæssigt kan få mere ud af at lave det som 4 sider - frem for én lang.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:05

Hej Peter,

Jeg synes det er en fin side du er ved at få bygget op.

Jeg har bemærket flg. ting:

1) Som allerede nævnt, vil jeg også mene, at istedet for en lang side, bør du dele den op i flere.

2) Jeg synes den valgte skriftstørrelse er for lille

3) Mht. dine referencer, så bør du få nogle flere, hvor firmanavnet er anført. Det er trods alt firmaer du gerne vil "have fingrene i".

4) Under referencer henviser du til din kontaktformular. Du bør linke til den. 

5) Et billede af dig selv under kontakt. Det er trods alt billeder/personer det handler om

6) Du bør tænke søgemaskineoptimering ind i siden fra starten. Hellere nu end senere.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 00:06

Hej Dirch.

Mange tak for dit input. 

Jeg får straks kigget på billederne på forsiden samt den sidste reference.

Må jeg spørge hvilken browser du bruger til internet? Her på min Google Chrome og Safari står de fire billeder nemlig på rad og række.

Formuleringen med hurtigst får jeg gennemtjekket, du kan godt have ret i at det måske ikke er den bedste formulering. 

De erhvervsfotografers hjemmesider jeg har besøgt, har ikke fortalt om tidshorisont på sådan et fotojob, og jeg har derfor ikke set noget problem i at skrive som jeg gør. -Jeg tjekker op på det.

Tak for din hjælp!

Mvh

Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 00:15

Hej Kenneth.

Tak for svar.

1 og 6 - I forhold til google, så fungerer hjemmesiden faktisk som flere sider. Wordpress har den delt op i flere sider og det kan google læse. 

I forhold til søgemaskineoptimering, så er det jo en videnskab for sig selv. Jeg har dog skrevet de grundlæggende ting, men mangler Metadata endnu. -Hvilket jeg har hørt ikke er så vigtigt mere??

2. Ok, skriftstørrelsen kan selvfølgelig laves om, men det må være relativt for den der ser på siden.

3. Enig. Jeg er igang med at indhente flere. :-)

4. Tak, det får jeg gjort med det samme.

5. Jeg har også overvejet det, og nu har jeg fået det at vide, så nu overvejer jeg det endnu mere. -Der er dog en grund til at jeg står bag kameraet. -Selvfølgelig så jeg ikke behøver at stå foran det.

Endnu en gang tak !

Mvh

Peter

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:25

Peter:
1 og 6 - I forhold til google, så fungerer hjemmesiden faktisk som flere sider. Wordpress har den delt op i flere sider og det kan google læse. 

Hmmm...det kan jeg ikke se. Du har kun en side indekseret i Google:

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&site=&source=hp&q=site:bizfoto.dk&pbx=1&oq=site:bizfoto.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=2033l2033l0l3449l1l1l0l0l0l0l106l106l0.1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=50df510226676ac3&biw=1600&bih=844

Og uanset hvilket menupunkt man klikker på i topmenuen, er sidetitlen også den samme. Hvilket ikke er så godt mht. søgemaskineoptimering (hvis altså der skulle være tale om forskellige sider)

Velbekomme! Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 00:25

-og så blev "hurtigst på markedet" ændret til "blandt de hurtigste".

Jeg fik et link til kontaktformularen under referencer og et billede af mig selv op ved siden af kontakformularen!

Tak for svarene!

Mvh

Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 00:38

ok det vil jeg kigge nærmere på. Tak Kenneth!

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 00:47

Hej Peter

Jeg bruger Internet Explorer

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:49