Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på erhvervshjemmeside www.bizfoto.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm irriterende! Selvfølgelig ikke en browser jeg kan køre på min mac.

Jeg får kigget på det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52

alt behøver ikke være alt på forsiden det virker alt for oveskuelig og det virker meget useriøst , det må være en ommer med denne her 80erner 90erne side , det går ikke i år 2012

jeg kan ikke finde rundt i siden klikker kontakt det går cirka ned til den men , men kan rykker lidt computer kom væk , få orden i det , man skal kunne finde rundt i siden , den hopper rundt ,jeg skal i hvert fald ikke have en mini computer vis skal se din side

hvorfor er valgt den løsning , hvor man ikke kan finde hoved eller hale i siden ,jeg kan desuden se jeg bliver på samme side ved klik hvorfor går jeg ikke mere over på de korrekte sider , jeg tjekket alle sider de hopper rundt , få disse fejl rettet hurtigste muligt

desuden ved at indekserer sider er der jo kun en forside , der er glemt alt ved seo på siden internë links h1 overskrifter og h2 og h3 , side titler med jeres søgeord i og de social logoer google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Bizfoto.dk - Erhvervsportrætter Skrevet kl. 11:59

Hej Mikael.

Tak for svar, men jeg forstår det altså ikke.

Hvad mener du f.eks. med 80'er 90'er side??

Hvorfor kan du ikke finde rundt på siden?

sociale logoer som google plus, twitter og facebook har jeg udeladt helt med vilje, ser ikke grund til at de er der. Hvad skulle f.eks. en produktionsvirksomhed i Hedensted bruge dem til?

Du siger siden er alt for useriøs? Det forstår jeg heller ikke. 

Så skriver du om overskrifterne på h1 h2 og h3? hvad mener du? Jeg forstår ikke hvad du mener.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08

kan ikke se den går hen på siden , den går ikke korrekt hen på siden , desuden det kun noget man gjorde i 80erne og 90erne nu er uden fordi man kender google den vil aldrig indeksere dine sider for den ser kun en side , så det kan kun være en ny side vis du altså ønsker kunder , der kan se siden på alle computer og vis ønsker besøgene fra google kræver det en ny side

det er ærligt du skal lave nye side , men der ingen uden om vis du altså vil have kunder på siden og der rigtigt skal ske noget på siden , så du kan lige så lave en ny side, men hvorfor har du ellers lavet siden er for kunder eller der skal se den eller bare fordi du skal have en side , det er vel for kunder og så skal der ny side

vi du ønsker bsøgene fra af google er social logoer vigtigt da likes også giver plus , når en side skal vurderes af google hvordan din side skal placres , men det er op til dig , vis du ikke ønsker besøgene fra google er det korrekt de betyder ikke så meget

h1 og h2 og h3 det er grundlæggende i seo men en man starter en side med kerne ord laver den i h1 under titler er h2 og h3 og måske h4 ,

da du ikke ved så meget om seo var det en god ide at læse en masse om det læs disse her bøger før du forsætter med siden søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk og af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)