hmm irriterende! Selvfølgelig ikke en browser jeg kan køre på min mac. Jeg får kigget på det! |
alt behøver ikke være alt på forsiden det virker alt for oveskuelig og det virker meget useriøst , det må være en ommer med denne her 80erner 90erne side , det går ikke i år 2012
jeg kan ikke finde rundt i siden klikker kontakt det går cirka ned til den men , men kan rykker lidt computer kom væk , få orden i det , man skal kunne finde rundt i siden , den hopper rundt ,jeg skal i hvert fald ikke have en mini computer vis skal se din side
hvorfor er valgt den løsning , hvor man ikke kan finde hoved eller hale i siden ,jeg kan desuden se jeg bliver på samme side ved klik hvorfor går jeg ikke mere over på de korrekte sider , jeg tjekket alle sider de hopper rundt , få disse fejl rettet hurtigste muligt
desuden ved at indekserer sider er der jo kun en forside , der er glemt alt ved seo på siden internë links h1 overskrifter og h2 og h3 , side titler med jeres søgeord i og de social logoer google plus og facebook