skal ikke kunne sige med sikkerheden, men nu var det også hvor nemt det var vi snakkede om |
ChristianFT:Det lykkedes os at få bikset en rigtig lækker (synes vi) hjemmeside sammen, nu vil så gerne have alt den ris og ros du kan finde på at give os!
Jeg er enig i, at det er en rigtig lækker shop. Jeg er dog ked af at I "spolerer" den med en check-out i 6 faser. Det er ret meget, og der vil falde nogen fra undervejs.
Det samme gælder, når I vælger ikke at tage imod Dankort, men det er der argumenteret for.
Selvfølgelig skal i bruge penge på markedsføring, Men hvor meget mindre skulle I bruge på denne post, hvis I konverterer flere af de besøgende I allerede har inde?
Eller hvor meget mere ville I kunne bruge på markedsføring, med en højere konvertering?
Det er ærgerligt at lave sådan en pæn shop, og så slutte af med at gøre det så besværligt at handle.
Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg handlede i en shop der kun brugte PayPal. Grunden til det er, at jeg har flere kort og flere mailadresser, og kan ikke huske hvad jeg har parret sammen. Så for mig vil det næsten være umuligt at komme til at betale, og i hvert fald en hel del lettere at finde en anden shop med en "rigtig" betalingsløsning.