Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er den her! nu skal vi høre om den er god:)?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

skal ikke kunne sige med sikkerheden, men nu var det også hvor nemt det var vi snakkede om

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:10

ChristianFT:
Det lykkedes os at få bikset en rigtig lækker (synes vi) hjemmeside sammen, nu vil så gerne have alt den ris og ros du kan finde på at give os!

Jeg er enig i, at det er en rigtig lækker shop. Jeg er dog ked af at I "spolerer" den med en check-out i 6 faser. Det er ret meget, og der vil falde nogen fra undervejs.

Det samme gælder, når I vælger ikke at tage imod Dankort, men det er der argumenteret for.

Selvfølgelig skal i bruge penge på markedsføring, Men hvor meget mindre skulle I bruge på denne post, hvis I konverterer flere af de besøgende I allerede har inde?

Eller hvor meget mere ville I kunne bruge på markedsføring, med en højere konvertering?

Det er ærgerligt at lave sådan en pæn shop, og så slutte af med at gøre det så besværligt at handle.

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg handlede i en shop der kun brugte PayPal. Grunden til det er, at jeg har flere kort og flere mailadresser, og kan ikke huske hvad jeg har parret sammen. Så for mig vil det næsten være umuligt at komme til at betale, og i hvert fald en hel del lettere at finde en anden shop med en "rigtig" betalingsløsning.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:33

husk google plus på siden , mere frem med det , det betyder nærmeste det samme som facebook

frem med cvr nummer i fodnoten det giver troværdighed

frem med cvr nummer på kontaktsiden det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:07

det er heldigvis det smarte ved paypal idag, var også det jeg frygtede inden jeg eftersøgte det..

Det virker nemlig præcis som en dankort terminal idag, ingen login, bare et tryk, tast kortnr og så er den sendt afsted! 

Så jeg ser ikke at det er den forkerte betalingsløsning, da det ikke kan gøres nemmere! 

tak for svar og kritik

mvh 

Apuls I/S
Ørstedsgade 46
7100 Vejle
Dir.: +45 28148558
CVR: 33813201
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:14

AngryBird:

Det giver stadig ikke den samme sikkerhed for kunden, det er som hvis du kommer ned i netto i morgen og de ber dig om at betale i daler lige pludselig.

vh AB

Beklager, hvis det går for meget offtopic. Men den her må du meget gerne uddybe. Hvis jeg har et visadankort, hvor mister jeg noget i sikkerhed, hvis jeg betaler over paypal i forhold til en "pbs" løsning?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:18

Christian Therkelsen:
Så jeg ser ikke at det er den forkerte betalingsløsning, da det ikke kan gøres nemmere! 

Problemet er, at det ved (blandt andet) jeg ikke.

Og du får mig ikke til at teste om du har ret. Det er som sagt lettere, at finde den næste shop.

Og selvom jeg skriver at det er et stykke tid siden jeg brugte Paypal sidst, betyder det altså at vi ikke skal længere tilbage end til november. Den gang var det et produkt jeg skulle have, og kun kunne købe et sted, for ellers var den handel helt sikkert droppet.

Men det er din shop, så du skal selvfølgelig gøre hvad du finder mest rigtigt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)