Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer i massevis til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har for nylig oprettet en ny virksomhed med tilhørende CVR-nummer, og glæden var selvfølgelig stor da jeg fik registreringspapirer osv.

Men hvad glæden ikke er så stor ved, rede læssevis af reklamer jeg modtager nu! Altså af analoge slags i postkassen. Breve, foldere og andet skrammel vælter ind. Især fra advokater og revisorfirmaer.

Hvordan dælen ved de at jeg har startet ny virksomhed? Og må de sende mig den slags overhovedet - er det ikke spam?

Hilsen Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 17:10

Når du opretter en virksomhed ryger du jo ind i en stribe databaser, hvor virksomheder kan købe kontakt informationer, til at sende direct mail.. Jeg tror ikke det falder ind under kategorien spam, for så ville advokater sgu nok ikke gøre brug af det ;)

Men bare rolig, det er kun i starten at du modtager så meget, det stopper efter et par måneder..

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 17:23

Det aftager, som ny virksomhed så ryger du ind på lister der trækkes over nye virksomheder. Det kan være at nogle firmaer trækker hver uge, andre en gang om måneden. Dem der benytter dette korrekt tjener penge på det, specielt revisorer.

Du kan skrive en mail til CVR og bede om at blive reklamebeskyttet, så må der ikke hverken ringes eller sendes til dig. Det er en god idé at gøre nu, det vare ikke længe førend det er en telefonstorm i stedet for en brevstorm du modtager.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26

Du kan også forvente telefon opkald :) Det eneste de ikke må er at sende dig e-mails

Men ja som de andre siger det er kun i starten

HUSK ikke at falde for alle deres tilbud, man kan hurtigt miste overblikket med de mange forsøg de laver

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 19:59

Ah, jeg glæder mig allerede til telefonopkald så!

Jeg har lige tilmeldt mig reklamebeskytelse. Tak for fiffet :-)

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:10
Jeg kan ikke forstå hvorfor man som erhversdrivende piver over at få "informationer" via post.

Jeg syntes at vælger man reklamebeskyttelse så ska man heller inte selv have mulighed for at lave markedsføring via post og telefon.

Det mest komiske er når man ser at en telemarketingsvirksomhed er reklamebeskyttet.
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det tager af efter en månedstid -Selvom der ringer nu stadigt et par sælger ind imellem.

Men tillykke med virksomheden :)

Mvh.

Morten Jensen

Videoproduktion MedieVideo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)