Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designforslag til WordPress sider - Vind SEO artikler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Go’ onsdag Aminoer!

Jeg har en række hjemmesider i gang, men der er ingen af dem, som for alvor er blevet sat i søen, skubbet i gang, eller hvad du vil kalde det. Det er fire hjemmesider, som befinder sig indenfor helt forskellige brancher. Jeg har valgt at have de fire forskellige brancher, så jeg ikke ender med, at køre fast i udviklingen af hjemmesiderne, og ikke har lysten til at drive dem.

Men det går desværre den vej. Jeg har forgæves ledt og ledt efter et brugbart design til WordPress. Jeg er opmærksom på, at der er mange tusinde designs at vælge, men jeg har ikke fundet et i min leden, som jeg synes kan bruges til min hjemmeside.

Den ene hjemmeside er voks-siden.dk. Det er den første hjemmeside, som jeg, med min partner, har købt. Der var mange muligheder for voksaffiliate, da jeg anskaffede mig domænet. Det er der også stadig, men man kan se, at blot på Amino, er der kommer flere hjemmesider til i voksbranchen, på kort tid.  Siden har et par gode placeringer i Google. Jeg øver på livet løs, og målet er, at få en række topplaceringer, for at få erfaring med det praktiske SEO arbejde. Jeg har valgt standart designet fra WordPress, da jeg ikke har kunnet finde et andet.

Den næste hjemmeside er SmartPhone-siden.dk. Det er det næstældste af mine domæner. Her var meningen, at putte noget affiliate fra Partner-ads.dk, op på siden. Men jeg går med helt nye overvejelser med siden. Det er et marked, som er rimelig hårdt at konkurrere med de allerede etablerede sider, om de gode pladser på Google. Ja, det er muligt, men det er en meget svær opgave. Tankerne går på, at lave SmartPhone-siden.dk til en artikeldatabase, med artikler, som relaterer sig til SmartPhones. Jeg vil kunne tilbyde et par backlinks fra artiklerne. Siden har ingen placeringer hos Google, da søgemaskinerne hidtil har været blokeret på siden, da den har fungeret som testside.

Den tredje side, er indenfor en niche, hvor der ikke er andre affiliate sider. Det er dog et dumt domænenavn, da det indeholder et varemærke. Så det har jeg ikke modet til at gå videre med, da jeg ikke vil risikere noget.

Det sidste er min filmside. Den kommer for sig selv, i en anden tråd, da der er en hel del om den side.

 

Jeg vil lige ridse mine spørgsmål op.

1)      Passer standart designet til SmartPhone-siden.dk eller voks-siden.dk – eller skal jeg finde et andet?

2)     Har du et forslag til et design til en af siderne?

3)     Vil nogen smide artikler på SmartPhone-siden.dk, inden siden har nogen backlinks, og gode placeringer på Google? Hvorfor/Hvorfor ikke?

 

Til lige at få lidt mere respons, så giver jeg 2 SEO artikler ud, til de to, som foreslår de bedste design.

1 SEO artikel af 400 ord til den, som foreslår det design, som jeg ender med at bruge

1 SEO artikel af 250 ord – bliver trukket lod blandt alle, som har foreslået et design.

 

Kig i min profil for referencer på SEO artikler.

.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

vælge et unik design lav nogle sammenligninger imellem produkter og søgemaskine på siden der gør man finder det bedste produkt på din side 

når man skriver man vil bruge det antal kroner på det kommer der disse forslag 

hvad er ens behov ved voks er man langhår hvilken farver hår og type har hår har man

iPhone hvor meget koster hvad kan de hvor meget plads mb har de , hvor vandtæt er de , altså muligt kan man skrive hvad kan de og hvad er ens behov kan man søge på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

det er bestemt noget jeg gerne vil have på siden.

Men det koster, og jeg har på fornemmelsen, at det er skide dyrt, at få lavet dette :)

.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan.. 

Jeg kom selv forbi dette gratis theme idag, du kan se det her, efter min mening er det et af de flotteste gratis design jeg nogensinde har set..

Jeg har dog ikke selv hentet det eller afprøvet det, men det kan jo være du syntes om det..

Det kan hentes her!

God aften.. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)