Ja kan jeg se :) håber du synes om smykkerne :) men igen, der er lidt flere på hjemmesiden, som forhåbentligt åbner inden ugen er omme. |
Jeg elsker designet . Lidt forslag til ændringer fra mig:
1. Handelsbetingelser: Pakken er normalt fremme inden 3 dage, vel (slettes?) hvis leveringsadressen er i Danmark.
2. Handelsbetingelser: Siden goodhair.dk er en Dansk hjemmeside, forgår (foregår?) alle aftaler er (slettes?) på Dansk eller Engelsk.
3. Handelsbetingelser: Alle forsendelse (forsendelser?) og produktpriser er incl. moms.
4. Handelsbetingelser: Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at spørge os. Det gør du her! (Under kontakt?)
5. Kontakt: Har du spørgsmål, ris eller ros er du meget velkommen til at kontakte (kontakte os/mig?) på e-mail eller ved at bruge nedenstående kontaktformular.
6. Jeg forstår ikke helt meningen med det midterste på forsiden. Der er billeder som leder en hen til dine kategorier "TIGI Catwalk", "Schwarzkopf BC Bonacure" osv. Det er for mig unødvendigt, da man kan finde dem i "Brand Selection". Jeg ville tage den hvide kasse væk, så bland selv pakken og giv gavekort er nemmere at finde på forsiden.