Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på goodhair.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:

Det er da fantastisk! 
Du må lige sende mig et link, når det kører!

Synes godt om, din facebook gruppe! :-)

Ja kan jeg se :) håber du synes om smykkerne :) men igen, der er lidt flere på hjemmesiden, som forhåbentligt åbner inden ugen er omme.

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Jeg elsker designet Yes. Lidt forslag til ændringer fra mig:

1. Handelsbetingelser: Pakken er normalt fremme inden 3 dage, vel (slettes?) hvis leveringsadressen er i Danmark.

2. Handelsbetingelser: Siden goodhair.dk er en Dansk hjemmeside, forgår (foregår?) alle aftaler er (slettes?) på Dansk eller Engelsk.

3. Handelsbetingelser: Alle forsendelse (forsendelser?) og produktpriser er incl. moms.

4. Handelsbetingelser: Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til at spørge os. Det gør du her! (Under kontakt?)

5. Kontakt: Har du spørgsmål, ris eller ros er du meget velkommen til at kontakte (kontakte os/mig?) på e-mail eller ved at bruge nedenstående kontaktformular.

6. Jeg forstår ikke helt meningen med det midterste på forsiden. Der er billeder som leder en hen til dine kategorier "TIGI Catwalk", "Schwarzkopf BC Bonacure" osv. Det er for mig unødvendigt, da man kan finde dem i "Brand Selection". Jeg ville tage den hvide kasse væk, så bland selv pakken og giv gavekort er nemmere at finde på forsiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Har ikke lige læst alle svarerne så beklager hvis det er nævnt i forvejen:

Overall synes jeg siden er super flot og overskueligt.

Rettelser:
der står "Sammensæt din egen pake" på forsiden. Går ikk udfra det er nødvendigt at fremhæve stavefejlen hehe

en effekt der viser man har musen over en tekst ville være god

synes siden er lidt lang i det - måske er det bare mig

Køb nu knappen - giv den en grøn effekt i samme farvestil som det feedback der i i højreside af amino lige nu, når musen er over - ku se super godt ud 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:48

Philip Mahler:

Hej Daniel super side som Webcoders har gjort rigtig flot.

Jeg faldt over dette. Køb for 406 kr. og opnå gratis levering. Jeg er ikke idiot, men det er mange andre, så måske et link til "køb mere" i stedet for "tilbage til produkt".

Derudover stavefejl i "se inkøbskurv"

Hej Philip

Tak for roserne, jeg skal dog gøre opmærksom på at designet er lavet af en af vores samarbejdspartnere, nemlig Allan Hansen fra designyou.dk, så det kan vi ikke tage æren for :).

Og mange tak for din feedback, stavefejlen bliver rettet senere i dag og jeg tror bestemt vi fremover vil navngive knappen (tilbage til produkt) anderledes som standard.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 08:33

Tak for det Rasmus og Michael, der er en masse korrektur kan jeg se! Er glad for i finder fejlene!

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 08:49

De fuldt fortjente roser til Thomas, webcoders teamet og Allan, designyou! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:22

Er det bare mig, eller er det de samme vare, der er under alle kategorier?

Ellers en super fed shop

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 09:55

Hej Allan,

Nogle af kategorierne indeholder de samme ting som, pakker og mange af de andre kategorier. Fordi der f.eks. Er en id hair pakke

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:12

Det virker fint nu, men da jeg var inde på shoppen lige før, var alle kategorier 100% ens.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:17

Fungadgets - Allan:

Det virker fint nu, men da jeg var inde på shoppen lige før, var alle kategorier 100% ens.

For 1 times tid siden lavede vi nogle opdateringer af kernen og du har nok været inde mens vi var ved at opdatere. Det skule dog virke nu, jeg sidder netop og tester.

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)