Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på goodhair.dk

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en 19 årig iværksætter som lige har startet min første virksomhed, den hedder goodhair.dk, og sælger hårprodukter til drenge og piger i alle aldre! 

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback fra nogle andre iværksættere, det kan højst sandsynligt give mig et skub! 

Lige nu benytter jeg paypal som betalingsmetode, men aftalen med Euroline er lige ved at være i hus, hvis nogle skulle undre sig over hvorfor jeg bruger paypal. 

Jeg er selv meget tilfreds med siden, men den bliver jo aldrig færdig, og i må meget gerne give feedback så eventuelle fejl kan rettes, eller hvis der er nogle fif, så kan du tilføjes! :-)

- På forhånd mange tak, og hav en dejlig onsdag!

Mvh.

Daniel Lehmann Jafari

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 15:43

Link;
www.goodhair.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 15:47

Ser rigtig godt ud!

Kunne dog godt tænke mig en hover effekt på menuen.. bare så man lige får en anden farve når man har musen over et menupunkt, eller et eller andet

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 16:09

Secret Service:

Ser rigtig godt ud!

Kunne dog godt tænke mig en hover effekt på menuen.. bare så man lige får en anden farve når man har musen over et menupunkt, eller et eller andet

Tak, er jeg glad for at du mener.

Det med at menupunktet man peger på med markøren bliver markeret lyder som en god og overskuelig idé, skriver det ned i et word dokument! 

Tusinde tak! :-)

/Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20

jeg synes det ser godt ud Big Smile

kontakt siden øverste op med cvr nummer og adresse info , det skaber ekstra troværdighed over web shoppen 

det social betyder mere nu husk især google plus på din side og twitter er også en fordele på ens side

vis skal kredit godkendelse med større sikkerhed husk lav handels betingelserne grundigt http://www.emaerket.dk/media/177026/juraguide.pdf

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:23

Det er faktisk en fin side.

men vil også mene at du der lige skal være en eller anden form for effekt når man har musen over menuen.

en lille fejl, på forsiden nederst hvor der står man kan sammensætte sin egen id pakke. der står "pake" og går ud fra at der skal stå "pakke" ? :)

Måske kunne du skrive lidt mere i "om goodhair", jeg kan personligt godt lide, at der lige står lidt omkring dem som står bag siden osv. Du skal også have CVR nummer på siden, hvis altså ikke det er en hobby virksomhed.

Ellers en fed side, og kunne måske godt se mig selv købe derfra på et tidspunkt :)  

Oliver 
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 16:53

Mikael christiansen:

jeg synes det ser godt ud Big Smile

kontakt siden øverste op med cvr nummer og adresse info , det skaber ekstra troværdighed over web shoppen 

det social betyder mere nu husk især google plus på din side og twitter er også en fordele på ens side

vis skal kredit godkendelse med større sikkerhed husk lav handels betingelserne grundigt http://www.emaerket.dk/media/177026/juraguide.pdf

Tak skal du have for det gode feedback Mikael!

Det var lækkert med en masse brugbar hjælp, er faktisk slet ikke på hverken google plus eller twitter, har følt det var en hel ny verden at sætte sig ind i, men nu føler jeg tilgengæld også tid og mod på at sætte mig ind i de ting!

Jeg vil gå i krig!

Igen, tak for det! 

/Daniel :)

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:11

Jeg faldt lige over en lille ting. I boksen om gavekort står der "Vi er ved at få lavet gavekortfunktion så du kan købe gavekort op til jul."

Hvis det er muligt at købe gavekort nu, bør teksten ændres.

Mvh Anders

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 17:22

Tak for det Oliver,
Ja, kan godt se der skal gøres en del ved de ting. Er glad for at der kommer et par friske øjne på sagen!

/Daniel :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 17:23

Tusinde tak Anders, den skal rettes hurtigst muligt ja!
Godt set!

/Daniel :-)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)