Hej
Jeg tænker på at oprette en hjemmeside, der har til formål, først og fremmest, at hjælpe iværksættere på det økonomiske område.
Hvis du er nystartet og skal bruge referancer, eller hvis du er nystartet og skal bruge en ydelse der normalt koster mere end du har råd til, så skal hjemmesiden komme dig til gode.
Ideen er at man kan tilmelde en "annonce" hvor man så f.eks. tilbyder at lave et logo til endten 100, 200, 300, 400 eller 500 kr. Men højst 500 kr.
Det kan også være tilbud om andre ting, så som søgemaskineoptimering, vinduespudseri, optimering af facebook side osv.
Annoncen kommer til at indeholde:
-Navn på annoncør eller annoncørs virksomheds navn (og cvr.nr)
-Email og tlf.nr. så interesserede kan kontakte annoncør mht. tilbuddet
-Tekst, skrevet af annoncør, med beskrivelse af den ydelse der tilbydes, og under hvilke omstændigheder den tilbydes
Annoncen er gratis, og kan pilles ned igen, når annoncør ønsker det.
Det minder om underenplov.dk
Min idé er bare, at det skal være mere seriøse tilbud end "jeg vil slå op med din kæreste for 80 kr" osv. Og så skal det være mere business orienteret. Og så vil min side kun være et opslag af annoncer. Der vil ikke blive indgået aftaler via siden, ej heller betaling osv.
Hvad synes i om ideén? Hvad er godt, hvad er skidt..? Nogen spørgsmål?
Hvis du allerede nu ved, at du kunne tænke dig en annonce på siden, så send endelig en besked.
Mvh
Jannik H.