Jeg har samme problem! Min router hopper af i ca. 15min ret tit på Waoo. Jeg kigger lige hvilken router jeg har når jeg kommer hjem og håber nogen kan komme med praktiske erfaringer så vi kan slippe for det p|s :)
Og hvis den kan sende bare lidt af min 40/40 linie igennem også, er det en konge router!
Hjemme har jeg også en fiberforbindelse via et af elselskaberne og et produkt magen til Whaoo.
Jeg benytter en Cisco Linksys E4200 Wireless-N Router. Dens rækkevidde dækker fint hele matriklen med stabil trådløs netværk til alle i familien med alle vores laptops, smartphones og andre gadgets, uanset om vi er indendøre eller opholder os på en af terrasserne udenfor. :)
Den kan finindstilles - nærmest ud i det uendelige - i forhold til sikkerhed og tilbyder blandt andet et såkaldt gæstenetværk, så du kan dele ud af din nye hurtige internetforbindelse til husets gæster - uden at gå på kompromis med It-sikkerheden.
Så vidt jeg husker, ligger den prismæssigt omkring 800,- + moms.
Så ender det jo nok med, at jeg skal have sådan en.
:-) Jeg kan lige tilføje, at Playstations og Wii m.m. også fint kan udnytte dens WIFI. Ungerne klager i hvert fald aldrig over manglende internetforbindelse.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja, det lyder da bestemt også som et godt forslag. Nu var jeg ellers blevet varm på John´s forslag (Cisco Linksys E4200 Wireless-N Router), men kan da læse nogle rigtige fine anmeldelser af "din" router.
Jeg har ikke en bjælde forstand på det, men vil bare have noget der fungerer fra dag 1 og fremefter uden jeg skal spekulerer videre. Og som sagt skal det "kun" bruges til trådløst internet - altså ikke fildeling, printer mv.