Rigtig flot side og produkter, men er enig med mange af de andre indlæg.
Vil nok anbefale online betaling frem for kun bankoverførsel. Beholder du bankoverførsel som eneste mulighed, så gør opmærksom på dette på et tidligere tidspunkt.
Frem med oplysninger omkring firmaet - CVR, adresse, telefonnummer m.m.
Der burde nok også være et større udvalg.
Endeligt, så tror jeg prisen på de 300 kr. vil være en stopklods for mange. Jeg vil tro, at en pris i niveau 199 - 225 kr. vil øge konverteringen væsentligt.
Jeg bemærkede lige, at du både har domænet børneplakater.dk og boerneplakater.dk - hvilket jo er supergodt. Men du bør redirecte børneplakater.dk til boerneplakater.dk af hensyn til Google, duplicate content og ikke mindst SEO. Du kan fint markedsføre versionen med "ø", men du kan f.eks. ikke lave en mailadresse som hedder info@børneplakater.dk eller lign. så du bør under alle omstændigheder i web-verdenen markedsføre dig med "oe" versionen af domænet.
350 DKK For en plakat (fragten medregnet) som der egentlig bare er et digitalt billede der lægges ned på et stykke papir synes jeg lyder MEGET dyrt. Jeg skal være ærlig jeg ved meget lidt om plakater, men alt over 100 DKK snes jeg lyder utrolig dyrt for en plakat.
- Men jeg tager nok fejl.
Anyway: - Jeg foretog lige en bestilling uden at udfylde noget. Der skal nok være noget tjek på om brugeren udfylder informationer
- Jeg kan kun købe 1? Hvad med at give mig muligheden for at købe flere? ;-)
- Jeg mangler at kunne se plakaterne i levende live
Fine plakater. Jeg savner dog tekst. Måske kunne du skrive nogle små historier om, hvordan du fandt på motivet, hvordan du har lavet plakaten, at den hænger hos dine egne børn, eller hvad du nu kan finde på. Det er alt sammen med til at give din hjemmeside et præg af noget hyggeligt og velkendt, så den skiller sig positivt ud, som jeg synes, dine plakater gør - husk fokus på søgeord.
Du må også hellere lige læse korrektur på din nuværende tekst. Der er et par smuttere her og der.
350 DKK For en plakat (fragten medregnet) som der egentlig bare er et digitalt billede der lægges ned på et stykke papir synes jeg lyder MEGET dyrt. Jeg skal være ærlig jeg ved meget lidt om plakater, men alt over 100 DKK snes jeg lyder utrolig dyrt for en plakat.
- Men jeg tager nok fejl.
Anyway: - Jeg foretog lige en bestilling uden at udfylde noget. Der skal nok være noget tjek på om brugeren udfylder informationer
- Jeg kan kun købe 1? Hvad med at give mig muligheden for at købe flere? ;-)
- Jeg mangler at kunne se plakaterne i levende live
- Jeg aner ikke hvad jeg får for mine 349 kr
Det var også lidt min problemstilling den havde, over 300 kr, for hvad du selv betegner som en plakat? Altså jeg er vant til at se plakater i supermarkederne til en 50,- eller måske mindre hvis man besøger de rette steder.
Måske skulle du prøve at lave en demonstration hvor du tager billeder af en af dine plakater hængt op, så folk kan få en bedre ide af det produkt du tilbyder. Lige nu er det ikke så gennemskueligt.
Der er forskel på et grafisk smukt arbejde som her hvor der er lagt sjæl i - og en supermarkedsplakat fra en plakatfabrik. En bil kan være en Skoda eller en Audi. Jeg ved godt, hvad jeg selv helst vil køre i. :O))