Hej allesammen, har i ikke lyst til at komme med noget feedback til min hjemmeside
|
Hjemmesiden hedder http://www.børneplakater.dk
Hej Mitziel Det er en rigtig sød og lækker hjemmeside du har lavet og dine tegninger vil helt sikkert pynte på et børneværelse. Held og lykke med projektet. Merete Møller |
Hej Først og fremmest er det nogle rigtig flotte plakater Jeg har lige prøvet at lave en test handel for at se, hvordan din betaling virkede. * Jeg mangler noget information omkring betaling og levering.. det finder jeg først ud af når jeg har bestilt varen. * Mangler nogle kontaktoplysninger ud over den kontakside du har. Så som adresse, telefonnummer, CVR. nr. og andet som gør at hjemmesiden virker professionel og troværdig. Men som sagt skønne plakater Det var det jeg lige kunne komme på, og håber du kunne bruge det til noget. De bedste hilsner Agnete |
Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk
Tak for jeres feedback Agnete og Merete :) |
flotte sjove plakater tillykke med dem få hurtigste muligt dankort på siden det giver flere kunder. hvad bruges til at lave plakater stoffer maling er det vandtæt afvisende børn er jo ikke altid de bedste til at give plakater , de skal jo kunne opsættes i børne højde og børn derved kan røre ved det uden der sker noget ved plakater handels-betingelserne kan jeg ikke finde på siden få det hurtigste mulig på siden google plus og twitter en fordel det social er blevet vigtigere ifølge google kontakt siden få der cvr nummer adresse info der telefon nummer alle sider titler ens lav unikke titler alle sider på din side og udnyt gerne google viser op til 70 tegn nu |
Flot og enkel side. Jeg kan godt lide din indledende tekst der hjælper een på vej. Her er en lille trykfejl - bare til info ;-) Motiverne appellere til børnes fantasi Motiverne appelerer til børnenes fantasi Godt med farver - hvad med en enkelt farvet ting i toppen ? Held og lykke med plakaterne ! |
Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk
Jeg synes det er en fin side, og det er nogle dejlige og glade plakater. Siderne: Forside og Plakater er helt ens - - er det med vilje? |
Flot og enkelt hjemmeside. Elsker plakaterne! Mine forslag til forbedringer: 1. Vis betalingsmuligheder f.eks. logoer af dankort osv. ved siden af overskriften "Børneplakater.dk". Der skal selvfølgelig være mulighed for betaling med dankort, hvis du ønsker mange kunder. 2. Vis gerne et billede af dig selv under "Designeren" med navn nedenunder. Det giver troværdighed og det er altid rart med et ansigt. 3. Jeg mangler nogle handelsbetingelser og cvr nummer/information om personen bag siden. Det er altså vigtigt. |
Mikael det undre mig at du altid anbefaler alle sociale medier. Som du kan se bruger de allerede facebook og har måske lagt en plan/strategi for dette. Også vil jeg jo mene at det er bedre at fokusere 100 % på en social platform end 3? Selvfølgelig med mindre man ligger strategi for alle 3 og har tid/overskud til dette. Anyway undrer mig bare du anbefaler det hver gang... jeg ved google kan lide det, men tvivler på dem der rent faktisk bruger det, gider glo på sider der ikke får opmærksomhed nok. |