Hejsa Jeg arbejder for et firma som overvejer at annoncere online. Men kan det betale sig at annoncere på andet en Google? Hvor finder man hjælp til at vide om ens firma har annonce potentiale i de forskellige søgemaskiner? Med venlig hilsen Lise |
Online Annoncer- kan andet end Google betale sig?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Er det salg til private, og noget som kan bestilles online, kunne du evt. overveje lead-kampagner. |
// Jesper Skov
Det er et familieejet firma som sælger læge og hospitalsartikler til læger og sygeplejesker i Danmark. Jeg er freelancer i firmaet, og vil gerne rådgive dem bedst muligt, deres adresse er: Mvh. Lise |
Tilmeld siden diverse online portaler, hvor det er gratis at tilføje dit link. Hvis du ikke allerede har gjort det :-) |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Hvad kunne det være for en slags onlineportaler? Men spm. er jo også om der er nogen der bruger ret meget andet end Google i dag? (Deres målgruppe er kun i DK) Mvh. Lise |
Hvis du skal finde andre steder at annoncere for medicinske instrumenter end google, så skulle det nok være direkte på sider der har læger som brugere. Hvad det så er for nogen, det aner jeg ikke. |
|
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|
Hejsa Tusind tak for alle jeres gode kommentarer og svar. De kan helt sikkert bruges, og det var lige netop det jeg havde brug for, for at komme videre. Tak og ha en fortsat go dag :-) Mvh. Lise |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)