google chrom browser skrives teksten ovenpå hinanden i internet Explorer kan jeg læse siden , få rettet siden så den kan læses i flere browser
side menuen er mørk tekst der og sort baggrund brug der lys tekst mere mod hvid end sort da baggrund er mørk
ny bil snupper anden havde faktisk første pladsen men så laver de en super sport version kunne jeg læse her ttp://www.thesupercars.org/fastest-cars/fastest-cars-in-the-world-top-10-list/ nu er omregnet i andre måder regne hastighed i , men mener skal gange med 1,6
det er tæt løb men jeg tror der kommer nye modeller , der køre stærkere måske nummer 3 de er kommer med en ny model næste måneden de havde før , jeg synes du skal skrive historien hvordan tal springer og der er ny test biler på vej ved der lige køre lidt hurtigere end nummer 1 , prøv og google denne her nye model 2012 SSC Tuatara den genvinder først pladsen 2012, det må du skrive om, hvad sker der i brancher
jeg kigget kun biler men mon ikke fodbold spiller der er ny spiller på vej der er gode dem kan du skrive om , hvem der var gode før og hvorfor blev de overhalet nu.
kaffen der har lige været en del om kapsle kaffen som gør kaffen dyrere der er godt artiklen indhold om dette emme
jeg kunne også tænke mig at kunne få muligheder at kunne stjerner og give karakter til dine artikler ,
der mangler en hvad sker før og i fremtiden der ellers ville gøre siden super spændende , alle synes det er spændende hvad sker nyt og hvad skete før ,så det er bare at gå i krig og skrive løs og find en masse viden og hold dig opdateret om alt hvad der sker , måske for mange emmer skrives om derved måske sats mindre emmer for 10 emmer som ikke kan følge med hvad sker nu og i fremtiden er det bedre med 3 emmer som bliver super opdateret og kan følge hvad der sker hele tiden du er jo kun et menneske