Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min tid kommet (feedback..)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer..

Min side er vel efterhpnden klar til at blive sat på gaden.. Der mangler mange indlæg som jeg ikke har fået lavet færdig endnu..

Men vil stadig gerne have feedback på design+udseende, seo, andre ting??

Siden er : www.mintop10.dk

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:25

I min browser (Google Chrome) ser de første tre artikler, på forsiden, fint ud, men alle de andre ligger oveni hinanden.

Temaet er alt for mørkt for min smag, og dit header banner giver ikke mening for mit vedkommende, det har ikke meget at gøre med en topliste.

Smid endvidere Facebook box count og Google+ ind på forsiden i sidebaren.

Find de bedste apps her!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 10:28

Ved første øjekast:

- Der er en hel del stavefejl på siden - sørg for at få læst korrektur

- Din sidebar er meget mørk i forhold til farven på den tekst, du har brugt - større kontrast mellem dem.

- For mig giver det ikke mening, at mankan klikke på billderne, blot for at få dem forstørret en smule op på en tom side. Jeg ville nok lade være med at lave dem som links.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:42

hej Lasse. 

Jeg synes siden alt for mørk. Alting er sort eller mørkgrå. Du indbyder ikke ligefrem til, at man sætter sig ned og læser din top10. 

Hvad handler siden egentlig om? Hvis man kommer ind på siden, uden at have været i det her indlæg, er det lidt skjult, hvad din side går ud på. 
- Jeg fik selv "skæld ud" for ikke, at beskrive hvad Udbyderen gik ud på.

Jeg kan forestille mig, at du i et stykke tid har siddet med siden, og du ved jo udmærket godt hvad der sker på siden, og hvad siden er til for. Men hvad med folk der kommer udefra? :)  

Dine artikler står hulter tebulter oven i hinanden ned af hele siden. Undtagen de 3 første, ser fine ud. 

Dbh, 
Sebastian :) 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 10:49

Tak for svarene alle sammen..

Hvilken browser bruger i. jeg bruger selv internet explorer og der ser den helt normal ud..
Jeg vil se lidt på det med farverne..

Siden skal være en informativ og sjov side..
lige nu kommer ´stortset alle på siden fra google via søgninger omkring verdens højeste bjerge..
Der skal være sjove, underholdende, fede, informative top10 lister, hvor håbet er at de besøgende vil dele på facebook og folk så kommer og besøger siden og ser andre top10 lister..

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:04

Den virker hvertfald ikke i Chrome, Safari..

Der er det rodet sammen..

Måske den er lidt mørk - ikke så indbydende..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:06

nogle der kan oplyse mig hvordan jeg retter det så det ser normalt ud i chrome, safari osv.. ??

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:09

Lasse:
Hvilken browser bruger i. jeg bruger selv internet explorer og der ser den helt normal ud..
Jeg vil se lidt på det med farverne

Alt andet end Internet Explorer vil se siden fuldstændig forkert så :-)

Jeg bruger Google Chrome :) 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:11

ved ikke om du nåede at se mit sidste spørgsmål.. Hvordan retter jeg det ind så der ser end ud på alle browsere..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43

google chrom browser skrives teksten ovenpå hinanden i internet Explorer kan jeg læse siden , få rettet siden så den kan læses i flere browser

side menuen er mørk tekst der og sort baggrund brug der lys tekst mere mod hvid end sort da baggrund er mørk

ny bil snupper anden havde faktisk første pladsen men så laver de en super sport version kunne jeg læse her ttp://www.thesupercars.org/fastest-cars/fastest-cars-in-the-world-top-10-list/ nu er omregnet i andre måder regne hastighed i , men mener skal gange med 1,6 

det er tæt løb men jeg tror der kommer nye modeller , der køre stærkere måske nummer 3 de er kommer med en ny model næste måneden de havde før , jeg synes du skal skrive historien hvordan tal springer og der er ny test biler på vej ved der lige køre lidt hurtigere end nummer 1 , prøv og google denne her nye model 2012 SSC Tuatara den genvinder først pladsen 2012, det må du skrive om, hvad sker der i brancher 

jeg kigget kun biler men mon ikke fodbold spiller der er ny spiller på vej der er gode dem kan du skrive om , hvem der var gode før og hvorfor blev de overhalet nu.

kaffen der har lige været en del om kapsle kaffen som gør kaffen dyrere der er godt artiklen indhold om dette emme 

jeg kunne også tænke mig at kunne få muligheder at kunne stjerner og give karakter til dine artikler ,

der mangler en hvad sker før og i fremtiden der ellers ville gøre siden super spændende , alle synes det er spændende hvad sker nyt og hvad skete før ,så det er bare at gå i krig og skrive løs og find en masse viden og hold dig opdateret om alt hvad der sker , måske for mange emmer skrives om derved måske sats mindre emmer for 10 emmer som ikke kan følge med hvad sker nu og i fremtiden er det bedre med 3 emmer som bliver super opdateret og kan følge hvad der sker hele tiden du er jo kun et menneske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)