Hej herinde Jeg har en super god idé til DIG som har bare lidt teknisk flair. Magento-outsourcing. Jeg har et par magento-shops, og det irriterer røven ud af bukserne på mig at jeg skal betale DKK600,- x moms i timen for selv smårettelser. Det billigste jeg har fundet i DK er 395,- i timen X moms. Nu har jeg så fået lavet lidt arbejde af udenlandske freelancere. Det gik hurtigt, og kostede ikke særlig meget. Så hvorfor er der ikke nogen herinde, der gør sig mere i sådan noget? Find nogle pålidelige freelancere der arbejder til fx 100kr i timen, og tag så 200,- i timen hos dine danske kunder. Det er da win-win. Du skal blot videreformidle opgaven og så læne dig tilbage og tjene penge. HVor svært kan det da være? OG er du smart, så kan denne service udvides i det uendelige til andre platforme som fx Wordpress oma, ligesom du kan outsource grafisk arbejde. Småopgaver som den mindre erhvervsdrivende som mig løbende har brug for, men ikke har råd til at betale 500+ i timen for. Der er selvfølgelig nogle opgaver der er nødvendige at få lavet i DK, men mange småting kan sagtens klares af en i udlandet. SÅ KOM IGANG - inden jeg selv gør det :) Hilsen Morten |
Problemet er scaling.
Det administrative i at lave smårettelser skal man ikke undervurdere. Efterfølgende rettelser og andet kan også være komplicerede.
Phillip herfra gør et godt forsøg med Your Virtual Ninja