Sådan er det, når chefen sidder på New Zealand for foden af Mount Cook og giver ordre til folkene i Manilla, mens danskerne har travlt med at sælge kampagner ;-)
Forsiden kommer tilbage til sit gode gamle jeg om lidt ;-)
Når du nu er på sydøen i NZ, så husk at tage på Helihike på en af gletscherne på vestkysten - Fox Glacier eller Franz Josef Clacier. Det er helt fantastisk og en oplevelse, man ikke får mange steder.
Og selvfølgelig et smut gennem actionhovedstaden Queenstown - ikke kun på grund af action, men også på grund af byens fantastisk placering ned til Lake Wakatipu.
Og et smut i det varme vand på et af de mange stder, der tilbyder bade i de termiske kilder.
Og så lige... - stopper nu. Får lyst til tage afsted igen :-)
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Camperer som nævnt for foden af Mount Cook og før det blev mørkt kunne jeg se gletcheren. Vi skal til Queenstown i morgen og så til Fox og så til Nordøen.
På Turen skal jeg lave interview til Amino TV med en rejseleder, en ølfabrik-ejer, en Fisketursarrangør og en mand der laver software. Alt sammen danskere, der sparker røv på New Zealand.
Jeg har lavet 20 interviews og der kommer 15 mere vil jeg tro.