Mangler en som tænker lidt som mig J Skal have lavet en webshop og har nogle krav og er helt vildt nærig……. J Har også helt vildt dårlig tålmodighed og vil gerne starte med at lægge varer ind på siden med det samme og gerne have en deadline på siden som færdig. Ville ikke gøre noget hvis du havde et færdigt modul vi kunne arbejde efter. Vil gerne have tingene bliver lavet efter mit hoved og der vil derfor blive lidt rettelser. har lavet en lille liste som stiller kravene op til dig som ligesom skal stå for nørd siden: designagtigt ligesom www.Dintrend.dk brugervenligt køber og brugersystem gerne på dansk auktionsmodul visa/dankortbetaling udenom Nets Teller runde former Google optimeret Google addwords post Danmark integreres facebook funktion lagerstyrringssystem nyhedsbrev tilmelding og afsende sms-service
Jeg vil gerne smide penge i projektet når der er et færdigt resultat. Efter dårlig erfaring med folk der ikke gennemføre sine ting vil der først være betaling når kunden er tilfreds (mig). Der skal også være et møde hos dig eller mig hvor du sætter mig ind i styresystemet på siden. Det som jeg ligger meget vægt i er at styresystemet skal være ekstremt brugervenligt!
Kunne godt tænke mig nogle bud på mail: Brian@cvr-engros.dk Ville meget gerne have en pris på det overstående og skulle vi have andre systemer som skal ind over er det med mere betaling.
Hvis du ikke vil smide nogle penge i projektet før det er færdigt, gives der jo heller ingen garanti for, at webdesigneren får sine penge. Eller det aftalte beløb.
Og det du beskriver her kræver altså lidt arbejde!
Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk