Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

google indexering - hvornår / hvor ofte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har lige er spørgsmål. 
Er sådan nogenlunde færdig på store dele af min side, den ligger så man kan finde den og der er mellem 50 og 100 hits om dagen pt.. langt mere end jeg havde forventet..
men noget der undrer mig er at de fleste kommer ind via mine første indlæg, trods det ikke er dem der er flest søgninger på om måneden..

Skyldtes det at mine "gamle" indlæg er blevet spottet af googles crawler og de nyere ikke er endnu, eller skyldtes det måske andre ting..

Mit spørgmål er derfor noget i stil med:
hvornår opdager google mine nye indlæg?
hvornår får de deres "faste plads" på søge resultaterne? 
Opdager den hvis der er lavet et indlæg som jeg så opdaterer lidt meta keywords osv på? eller hvordan foregår det i praksis..  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis er tilmeldt rss -feed såsom steder amino.dk profil ser google hurtigt det nye links og folk ser en ny overskrift på google 

opdages mere ved mange links til siden og interne til de nye indlæg som rss - feed de giver interne links , dog andre links alle mulig steder fra presse sider med mere eller forumer som her hjælper meget

sker der ændringer tekst tit besøger google dig mere sådan er det bare , det behøver ikke være helt nyt indlæg men forbedre lidt en tekst ændre , dog hel ny unik side hjælper dog også meget 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse:

hvornår opdager google mine nye indlæg?
hvornår får de deres "faste plads" på søge resultaterne? 
Opdager den hvis der er lavet et indlæg som jeg så opdaterer lidt meta keywords osv på? eller hvordan foregår det i praksis..  

Du kan benytte site:domæne.dk søgningen på Google, og på den måde se hvilke sider der er indekseret under dette domæne. Googles robot opdager dine indlæg, på samme måde som dine besøgende gør. Via de links der peger på indholdet - både interne og eksterne. Der kan dog være omstændigheder, der begrænser Googles robot i at browse rundt på dit website. F.eks via blokeringer i robots.txt filen, eller sitet er baseret på Flash. Hvis Googles robots opdager meget nyt indhold, ved hvert besøg, vil den komme oftere og oftere. Nye indlæg på Amino bliver stort set indekseret med det samme, da Google robotten har erfaret at her ofte kommer nyt indhold. Det samme gør sig gældende på Eksperten.dk. Det kan du selv få glæde af, ved at lave et aktive indlæg i dit indlæg, til dit indhold. Delvis en hurtigere indeksering, og så er der linkværdien. Men med så meget andet, så skal det gøres med måde. Ellers risikerer du bare at spilde tiden og irriterer en masse mennesker.

Der er aldrig tale om man har en fast plads i indekset. Det er levende og påvirkes hele tiden. Kan det passe du hentyder til at "nye sites har en tendens til at få en god placering, og efterfølgende dumpe lidt ned"-begrebet? Det er en af de ting der svære at give et konkret svar på. Det er svært at lave en test, der udelukker andrer faktorer, og giver et hundredprocent konkret svar.

Dine sider bliver reindekseret løbende. Så uanset om du laver større eller mindre ændringer, vil de blive opdaget.

Fra Vejen
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  køreskolenPLUS Skrevet kl. 00:25

Jeg har et site der ikke opdateres så tit. Jeg har på det seneste ændret lidt i min title ad flere omgange. Google tager tit en uges tid eller mere før den registrerer ændringen.

Mht. placeringer, så har jeg hørt at google har et efterslæb på ca. 2-3 mdr. Jeg ved dog ikke om det er korrekt (?)

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 06:46

mange tak for svarene de herre.. Det var lige de ting jeg ledte efter.. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)