Jeg er ved at lave en "lokal" hjemmeside via Dandomain's CBS programmer da jeg ikke har en snus forstand på HTML m.v. ... Jeg har fået Dandomain til at hjælpe mig med at indsætte mine oprettet Google annoncer ind på min side - men de vil kun hjælpe mig med at indsætte dem, så de kommer øverst på siden og jeg ville gerne have dem blandet lidt med det øvrige indhold. Nogle der har erfaringer med Dandomain og hvordan man gør det .... på forhånd Tak
Du burde rent faktisk kunne gøre det hvor du vil på siden... stort set. Det eneste du skal gøre er at indsætte koden i kildekoden for fx din beskrivelse, i venstre side under menuen, i kildekoden for varelister, produkkort etc.
Du burde rent faktisk kunne gøre det hvor du vil på siden... stort set. Det eneste du skal gøre er at indsætte koden i kildekoden for fx din beskrivelse, i venstre side under menuen, i kildekoden for varelister, produkkort etc.
Det burde som sagt ikke være så svært :)
MVH Kim
Hej Kim ... tak for dit indlæg - ja det ser jo nemt ud som du skriver det - har indtil nu fået sat dem øverst på alle sider, men det var ikke lige det der var min primær plan - vil kikke på det du har skrevet og forsøge mig igen
"i vesntre siden af menuen" ??? jeg har taget nogle billeder af hvordan mine skærmbilleder ser ud - noget jeg må maile til dig ?? .... Jeg har kunne få lagt reklamerne på øverst ved at taste siden i "Brugerdefineret kodefelt" under indstillinger.
Hvis jeg går ind og indsætter koden i "kilde" der hvor jeg kan se den burde være - eller bare nederst på siden eller et andet sted på siden :-) :-) ... ved ikke om jeg mangler at tilføje noget HTML, BODY eller hvad de nu hedder før og efter googlekoden ??