Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl på tekst i WordPress - HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér.

Jeg har på min sidde opretenblog.dk en masse indlæg, men et problem opstår når man læser dem. 

Teksten rykker ind i midten af spalten og det sker forskellige steder fra indlæg til indlæg og sågar skifter det også sted hvis man besøger det samme indlæg 2 gange.

Jeg har prøvet at skifte tema et par gange, men den gør det igen og igen. Jeg har prøvet at sørger for at tesksten er sat til at være i ventre side, men det hjælper stadig ikke.

Jeg håber nogle kan hjælpe derude!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38

Det ser ud til den kun gør det ved billederne. Hvis du selv indsætter billederne direkte i posten så mener jeg der er en setting til hvordan teksten skal stå omkring billedet?

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 15:40

Desværre, den kan også gøre det i bunden af indlægget. Billederne indsætter jeg forresten heller ikke manuelt og havde slet ingen billeder med i det gamle tema og der gjorde den det også :/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

Har kigget lidt på koden og tror jeg har fundet grunden. Der hvor fejlen opstår og der er en masse blankt plads er der placeret kode for google adsense(tror jeg):

<div style="float: left;margin: 1px;"><script type="text/javascript"><!--google_ad_client = "pub-8104859350";google_alternate_color = "FFFFFF";google_ad_width = 234;google_ad_height = 60;google_ad_format = "234x60_as";google_ad_type = "text";google_ad_channel ="";google_color_border = "";google_color_link = "";google_color_bg = "";google_color_text = "";google_color_url = "";google_ui_features = "rc:0";//--></script> <script type="text/javascript"  src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script></div>

Der bliver så ikke vidst nogle ads, men mellemrummet bliver skabt af dette. Så hvis du har et adsense plugin eller noget ville jeg prøve at slå det fra og se om det ikke hjælper.

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 15:57

Det vil jeg prøve, mange tak! :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 18:17

Undskyld for dobbeltpost!

Vil lige fortælle at jeg nu kan se det virker. Tusind tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)