Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt og nyt site: parkour

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Parkour Undervisning I/S Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I starten af Januar blev vi færdige med at lave undervisningsmaterialet: Parkourundervisning - En guide til undervisning i parkour

Vi skal nu til at sælge vores produkt og i den sammenhæng har vi også fået lavet en hjemmeside, som vi gerne vil dele og modtage kritik på. Hvad synes i? forslag til ændringer?

www.parkourundervisning.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:37

Designet signalere ikke parkour - det kunne måske ændres ved at lave om i logoet, i stedet for de farvede mænd der holder i hånd, så kunne man lave noget andet smart der.

Siden er for stor. Jeg får en scrollbar i bunden af siden. Siden må derfor ikke være optimeret til 1024x768, hvilket for det meste er standardudgangspunktet. Jeg kan derfor kun læse det halve af taleboblen. EDIT: Det ser ud til at siden i sig selv er optimeret til 1024x768, men forsiden, hvor taleboblen er - ikke er.

Udover det - ganske fin og interessant hjemmeside :-)

Med Venlig Hilsen
Morten - Der ofte ser parkour film på youtube

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Hej

parkourundervisning.dk:
Vi skal nu til at sælge vores produkt

Umiddelbart synes jeg, at det er en fin hjemmeside I har fået lavet, men hvem er målgruppen?

Jeg tror ikke det er mig, fordi jeg har aldrig hørt om Parkour før og selv efter at have besøgt jeres hjemmeside, så ved jeg det stadigvæk ikke. Smile

I tilbyder undervisning i Parkour, men jeg synes der mangler et afsnit, som forklarer hvad Parkour er, og hvorfor det eventuelt kunne være interessant for mig eller mine børn.

parkourundervisning.dk:
forslag til ændringer?

Hvis I har oprettet en virksomhed med CVR-nummer, som skal sælge disse produkter, så skal CVR-nummeret vises på hjemmesiden.

Mvh.

Ole

Fra Haderslev
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 153
Fra  LivingWeb Skrevet kl. 15:57

Umiddelbart en flot hjemmeside,og som jeg kan forstå er den lavet til lærere og undervisere.
Alligevel er jeg enig i, at den ikke signalerer parkour.

Logoet er det første jeg faldt over... Der skal da være nogle springende figurer istedet for nogen stillestående, der står og holder hånd!
Er du enig, kan du oprette en opgave på Amino Freelancer. Der er altid mange bud på logo-opgaverne, og I kan normalt få det til en billig pris. Jeg skal nok byde ind!

Jeg så videoen på forsiden. Den er også OK, men hvis jeg havde lavet den havde jeg startet ud med et par seje parkourtricks... allerhelst af skolebørn.
Ikke alt det tekst, som er kedeligt! I skal fange målgruppen og selvom det er lærerre og pædagoger, fanger billeder altså mere end tekst!
Siden de er på jeres hjemmeside, interesserer de sig sandsynligvis for parkour og vil se det.

Derudover er det ærgeligt at man ikke kan klikke på overskrifter og billeder og komme til jeres andre sider.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 15:50

Flot side. Men enig med Morten. Jeres logo, med børnene - signalere mere noget Røde Kors eller børnehave halløj. Det skal være lidt mere badass og råt.. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42

mere frem med i er en undervisning side ,vi tilbyder undervisning skole meget hurtigt fremmed hvordan

kontakt siden en kontaktformular der derved lettere at kontakte dig derved

det social med google plus er især vigtigt men det hjælper også lidt med twitter

ingen søger på google med ordret forside , lav en sigende titlen om siden og udnyt google viser nu op til 70 tegn

vis i har referencer så frem med dem det giver flere der vil købe jeres ydelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Parkour Undervisning I/S Skrevet kl. 17:42

Mange tak for alt den gode kritik :)

Vi tænker helt bestemt på at skifte logoet!

Mikael: Det er en god idé med referencer, har du et forslag til hvad vi skal kalde vores forside istedet for?

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 19:44

enig med de andre i jeres logo, og som morten nævner taleboblen, den kunne med fordel rykkes op ved siden af teksten "log ind her".

og med hensyn til det Mikael nævner med titlen på forsiden, så ja lav noget sigende f.eks. "lær parkour | parkour undervisning" eller "vil du lære parkour |parkour undervisning"
det er bedre mht. søgemaskinerne, og hvad folk søger på, men den er også meget mere attraktivt at klikke ind på den sidetitel frem for en hvor der står forside :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)