Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate idé foræres væk

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:

okay tak! har selv prøvet at bruge WP compare engang, men kunne ikke få det til at virke, ved ikke hvorfor :s

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 19:21

Emil Stahl Pedersen:
WordPress med WP Compare Tables Smile

okay, har selv siddet og leget med det, men kan ikke få det til at se ud som jeres overhoved ! 

Skal man have premium themes for at kunne gøre det eller noget ?  

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:12

Her er par stykker som jeg giver gratis ud :D

bækkenbundstræning.dk

Local Monthly Searches 320
DKK4.51 CPC

mini-vindmølle.dk

Local Monthly Searches 210
DKK4.26 CPC
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Jeg kan se at det er lange tid siden denne tråd er blevet oprettet, men jeg er lidt nysgerrig.

Alle dem som har oprette den affiliateside som i har omtalt.. er i begyndt at tjene lidt på dem?

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 01:22

Henrik B.S.:

Jeg kan se at det er lange tid siden denne tråd er blevet oprettet, men jeg er lidt nysgerrig.

Alle dem som har oprette den affiliateside som i har omtalt.. er i begyndt at tjene lidt på dem?

Vi er ikke kommet længere med BilligHDMI.dk men den har tjent 13 kr. (og den er ikke på Google endnu)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:05

Henrik B.S.:

Hej

På billig-hdmi.dk har jeg nu omkring 400 besøg om måneden, og har indtil videre leveret et par ordre til kabelmix.dk - ikke noget man bliver rig af.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47

Laust:
På billig-hdmi.dk har jeg nu omkring 400 besøg om måneden, og har indtil videre leveret et par ordre til kabelmix.dk - ikke noget man bliver rig af.

Er det så værd at investere tid og kræfter i? Eller vil det gi bonus med tiden? Som overstående har skrevet... 13 kr. det er jo lige nok til at betale et webhotel i en måned. 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:29

Henrik B.S.:

Er det så værd at investere tid og kræfter i? Eller vil det gi bonus med tiden? Som overstående har skrevet... 13 kr. det er jo lige nok til at betale et webhotel i en måned. 

Ud fra et økonomisk synspunkt har timelønnen været elendig indtil nu, men nu tror jeg heller ikke at jeg skal bruge mere tid på det projekt. Så måske kan den give mig en god kop kaffe eller 3 om måneden det næste lange stykke tid (og betale mit webhotel).

Dermed ikke sagt at tiden er spildt, for jeg synes altid man lærer en masse man kan tage med sig videre når man starter nye projekter. Det har jeg helt sikkert også lært denne gang.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:34

jeg har kabelpriser.dk .. og har ikke rørt en finger :)

well, jeg mener at jeg har en wp med tema klart i mit repository, men fik aldrig lanceret siden, da andre ting var vigtigere (typisk). Det er dog en af de ting man altid kan komme tilbage til og sparke live, hvis man sidder og keder sig en søndag.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 10:42

Kristian Lund:
jeg har kabelpriser.dk .. og har ikke rørt en finger :)

Det er da et godt domæne, det åbner op for en masse kabeltyper - jeg synes dog du skal lade vær med at have hdmi kabler ;)

Ej... held og lykke med det.

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)