På billig-hdmi.dk har jeg nu omkring 400 besøg om måneden, og har indtil videre leveret et par ordre til kabelmix.dk - ikke noget man bliver rig af.
Er det så værd at investere tid og kræfter i? Eller vil det gi bonus med tiden? Som overstående har skrevet... 13 kr. det er jo lige nok til at betale et webhotel i en måned.
Er det så værd at investere tid og kræfter i? Eller vil det gi bonus med tiden? Som overstående har skrevet... 13 kr. det er jo lige nok til at betale et webhotel i en måned.
Ud fra et økonomisk synspunkt har timelønnen været elendig indtil nu, men nu tror jeg heller ikke at jeg skal bruge mere tid på det projekt. Så måske kan den give mig en god kop kaffe eller 3 om måneden det næste lange stykke tid (og betale mit webhotel).
Dermed ikke sagt at tiden er spildt, for jeg synes altid man lærer en masse man kan tage med sig videre når man starter nye projekter. Det har jeg helt sikkert også lært denne gang.
jeg har kabelpriser.dk .. og har ikke rørt en finger :)
well, jeg mener at jeg har en wp med tema klart i mit repository, men fik aldrig lanceret siden, da andre ting var vigtigere (typisk). Det er dog en af de ting man altid kan komme tilbage til og sparke live, hvis man sidder og keder sig en søndag.