Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åh jeg kunne skrige over Paypals fastfrysning af min konto

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Hvis du har svaret på en mail fra PayPal omkring at du skulle opdatere din profil. Så har du helt sikkert giver dine konto oplysninger væk.

Vrøvl! Det kan være tilfældet, men er da langt fra "helt sikkert"?

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

PayPal SKAL faktisk låse og indefryse en konto, såfremt et ikke-eksisterende firma forsøger at benytte deres services. Med alle de internationale love og regler der er om hvidvaskning osv, så er jeg ret sikker på at PayPal er bundet på hænder og fødder.

Desuden lyder det til at PayPal ville give dig en chance ved at lade dig opdatere din konto - og da du åbenbart ikke opdaterede med det nye CVR nummer, valgte de så at fryse din konto.

Desuden har du jo selv "brudt loven", da du kørte dine pengetransaktioner igennem en konto som reelt ingen juridisk ejer havde (da dit gamle CVR nummer var udløbet).

Lyder lidt til at det er din egen skyld, da du blot begyndte at bruge din gamle PayPal konto, med dit gamle CVR nummer, uden at sørge for at ændre alt først.

Vi brugte PayPal i starten da vi drev webshop. Vi brugte 1 uge på at blive godkendt til alt (udvidet konto osv) - det krævede mange papirer der blev sendt frem og tilbage.

Siden da har vi modtaget over 100.000 kroner via PayPal - Og der har aldrig været problemer.

Tror desværre at mange folk anser PayPal for at være "noget nemt på nettet", men i virkeligheden er det jo online bankforretning. Og man ville jo næppe forsøge at forsætte sin konto i Nordea under sit gamle CVR nummer - Men på nettet er det "ok at gøre".

Ved godt at debatten her blev startet for lang tid siden, men synes det er meget relevant at få ovenstående med. For jeg oplever at MANGE ikke ser PayPal som en egentlig udbyder af betalinger, men mere som en legetøjs-penge-bank-konto på nettet. Og når de så finder ud af at det faktisk er ligeså "seriøst" som nede i ens egen lokale bank, så ser der overraskede ud.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Er du sikker på, at emailen kom fra PayPal?

Jeg har aldrig fået sådanne emails fra PayPal ...

Hilsen, Robert

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et had-kærlighedsforhold til PayPal. Jeg er i det store hele tilfreds med servicen, men de kan være svære at danse med.
Jeg havde f.eks en kunde som KUN ville sende penge via PayPal, og da det var et større beløb (80k) så blev pengene låst med det samme, og i lang tid. Nå men jeg fik pengene tilsidst, men kun efter at have sendt adskellige dokumenter til PayPal.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:
Jeg ved ikke om switch er ansat hos Paypal, men jeg kender INGEN, som anbefaler dem, og kender ingen som har fået en god behandling.

Jeg ved ikke lige hvor du får den idé fra at jeg er ansat hos PayPal. Jeg har intet med PayPal at gøre andet end at jeg har en konto hos dem. Mange udenlandske firmaer tilbyder som standart udbetaling til PayPal og de kan derfor være svære at komme uden om. Personligt har jeg dog aldrig haft problemer med PayPal.

Jeg kan heller ikke se hvorfor du indirekte skriver at jeg anbefaler PayPal, jeg skriver jo netop at jeg ikke synes det er i orden at de bare kan lukke ens konto.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlændingestyrelsen bruger også PayPal til fx Au Pair-visa, så det siger lidt, når de danske ministerier også begynder at bruge dem.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist desværre ikke ualmindeligt at Paypal gør dette og der er da også en Amerikansk class action lawsuit undervejs.

Det vigtigste er at få en person med reel myndighed i tale, i stedet for hæren af outsourcede kundeservice folk. Så find et tlf nr og bed om at blive stillet videre indtil du får fat i en der kan hjælpe.

Tilmeldt 15. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ved det er en gammel debat, men jeg har et problem tilsvarende, desværre oprettede jeg en konto i mit firma for at virke mere seriøs, mit firma er nu lukket og en tid efter fryser paypal min konto, ikke fordi firmaet er lukket, men fordi jeg havde modtaget penge på kontoen og så skal de have personlige oplysninger. Nu kommer problemet, de vil jo have firma oplysninger, men da det ikke eksisterer mere er det jo noget svært.

Er der nogen som har været i samme situation? Så skriv gerne.

Hilsen Frankerne

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er en finansvirksomhed og de må ikke fryse penge tilhørende danske statsborgere, fordi Paypal henvender sig specifikt til danskere (dansk tekst på siderne).

Du kan skrive til Paypal, og hvis de afviser dig at sende penge, er det ganske enkelt en politisag (tyveri), eller en sag for en advokat.

I øvrigt har du ud over firmaoplysninger givet oplysninger om din person (pas, kørekort el. lign.) før du kunne modtage større beløb. På den måde kan du dokumentere hvem du er.

Men teknisk set tilhører pengene jo nok et firma, og ikke dig personligt. Så afhængig af beløbet er det muligt, du efter loven er nødt til at oprette et firma for at kunne modtage dem.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 15. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har d.d. sendt et brev hvor i jeg gør opmærksom på at jeg sætter advokat på sagen.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)