Så min hjemmeside www.malo.dk. Kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik af den. Håber i har tid til at hjælpe mig. Ps. diverse stavefejl på side er ved at blive rettet. |
*bump
Så min hjemmeside www.malo.dk. Kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik af den. Håber i har tid til at hjælpe mig. Ps. diverse stavefejl på side er ved at blive rettet. |
C*P*C Umiddelbart synes jeg det er svært at skabe overblik over siden? Synes aldrig rigtig jeg fandt ud af, hvor det egentlig var meningen jeg skulle kigge efter indhold. Det lykkedes mig dog, efter 1 minuts tid. /Daniel |
om jer siden skriv noget mere om jer , hvilken trend følger sport , i byen , daglige , familie faren ,hip hop moden med mere , hvilken kvalitet går i op i , det udendørs menneske slider på tøjet ,det økologiske menneske eller det menneske der hele følger den nyeste trend og ikke tænker på holdbarhed. husk udnyt google viser nu op til 70 tegn og det er unødvendigt domæne skrives 2 gange i titlen satse på sigende titlen om siden vis i har cvr nummer er det lovpligtig at have det på siden sæt på siden og gerne i fodnoten samme med jeres andre info kontakt siden også cvr nummer der og husk telefon nummer og en kontaktformular det skaber troværdighed om siden |
Siden har et meget flot design, det skal du sku have. Designet passer meget godt til det ''Streetwear''. |
Flot og enkel opbygning, men der er godt nok mange reklamer :O Fjern lidt reklamer, tror det ville hjælpe en hel del |