Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode case studies på E-mail marketing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går i øjeblikket i overvejelser omkring at give det et skud med E-mail markedsføring, men jeg er usikker på hvilken værdi jeg kan få ud af at lægge ressourcer i det.

Jeg er derfor på jagt efter nogle gode case studies, der viser hvornår E-mail marketing er en succes, men også hvornår det er en fiasko. Jeg kan finde lidt hist og her på nettet, men meget af det er virksomheder der selv beskriver deres cases, jeg vil gerne have neutralt beskrevne cases med masser af tal :-) - meget forlangt, det ved jeg, men håbet har man jo lov at have.

Er der nogen der kan hjælpe med dette, så ville jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31

Her findes der et par stykker.

http://www.marketingsherpa.com/email-marketing-category.html#

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 18:00

Jens Petersen:

Hej,

Jeg går i øjeblikket i overvejelser omkring at give det et skud med E-mail markedsføring, men jeg er usikker på hvilken værdi jeg kan få ud af at lægge ressourcer i det.

Jeg er derfor på jagt efter nogle gode case studies, der viser hvornår E-mail marketing er en succes, men også hvornår det er en fiasko. Jeg kan finde lidt hist og her på nettet, men meget af det er virksomheder der selv beskriver deres cases, jeg vil gerne have neutralt beskrevne cases med masser af tal :-) - meget forlangt, det ved jeg, men håbet har man jo lov at have.

På forhånd tak.

Hej Jens!

Din overvejelser om at begynde med e-mail markedsføring er en af de billigeste og bedste måder at markedsføre dine produkter på. Så jeg kan varmt anbefale det.

Hvilken tal og kundecase ønsker du? Så skal jeg se om jeg kan finde nogen til dig.

Jeg kan anbefale dig at prøve dig på makenewsmail.dk og vi hjælper dig gerne igennem processen. Og kan hjælpe dig med at designe et utrolig flot nyhedsbrev til dig som vi ved der sælger....

Hilsen

Martin Leinstein 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 18:02

Jens Petersen:

Hej,

På forhånd tak.

Hej igen Jens! 

Fandt lige en kundecase som en af min Norske kollega har skrevet om en af vores kunder:

Læs den her : http://www.makenewsmail.no/blogg/

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)