Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af en pakke på under 5 kg. fra Kina via DHL, UPS eller TNT.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er et par stykker der skal til at starte en virksomhed op og er deved ved at undersøge hvad det kommer til at koste, at få varerne til danmark. 

Vi snakker om en mindre pakke måske 40x40x40 cm der vejer under 5 kg. 
Pakken har en værdi af ca. 2000 kr. PAkken skal fragtes fra Hong Kong til Danmark. 

I følge deres hjemmesider, måske bruger jeg dem forkert, vil fragt løbe op ca. 2-3.000 kr. ? 
Dette kan jeg umuligt tro på er rigtigt.

Hvad skal jeg forvente at sådan en pakke vil løbe op i? 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til en Sælger hos kurer firmaerne express og få en pris, de online beregnere er ikke det "papir" værd de er lavet på.

Oplys hvad du har brug for til kurer firmaerne, især om du behøver en absolut kurer eller du kan nøjes med et economy produkt....  De fleste danske speditører kan også hjælpe dig, de har aftaler med kurerselskaberne, så kan du udnytte deres Key Account rabat - få dog en 3 priser at sammenligne...

Ellers få den sendt med EMS (Post) eller spørg om din leverandør har en (typisk) DHL aftale og inkludere det i prisen...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

2-3.000 kroner er lige i overkanten, men 1) omregne volume/kg forholdet, så vil du se, at du afregnes for små 13 kg, hvis den skal sendes med kurér.

Prøv at høre din leverandør, hvad han skal have for fragten - det vil i dette tilfælde være mest fordelagtigt for dig

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja prisen er helt hen i vejret, nun er du førstegangs køber m.m. og det er svært at sammenligne forskellige fragtaftale...

Men selv som førstegangskøber skal du i min verden under 500,- mener jeg giver 230-280 kroner for sådan en i import når jeg booker selv... men som sagt ny kunde bla bla.   

Tag en shoppetur hos kurer virksomhederne og se hvad de vil, min favorit på Kina er DHL, men det er pga. af deres netværk, de andre kan sagtens være bedre for lige din sending..

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Tak for hjælpen,vil prøve at ringe til de forskellige fragtfirmaer i morgen så. 

Umiddelsbart lyder det ikke til at min leverandør i kina har nogen faste aftaler med
nogen transportfirmaer, da jeg skulle oplyse mit accountnr på min egen kurér.  

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok bare fordi de er vant til at kunderne har egne aftaler, så arrangerer de bare en afhentning hos dem på din konto.

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plejer jeg at give for over 50kg edb fra shenzhen med DHL. Mit spørgsmål til dig er derfor om der er volumen på dine varer - hvad er det for en varetype?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Volumen er 13kg som det lige ser ud, men de online beregnere er kurer firmaernes money spinner.... hvis man ikke spørger tror man måske det er ok...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er også fra Shenzhen. 

Det er reklamekuglepenne i et antal på 1-5.000 stks. ad gangen- 

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg importerer ofte fra kina og den omegn - synes det lyder mærkeligt at det skal koste så meget. Når jeg køber i større mængder for jeg det ofte leveret gratis af leverandøren og leveret lige til min hoveddør af enten DHL eller fedex.

Så hvis det var mig ville jeg som sagt kontakte leverandøren og spørge hvordan deres normale praksis er.

 

vh

lise

www.speciel-design.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)