Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har det sidste års tid arbejdet på at åbne webshoppen http://www.Apuls.dk, som nu endelig er åbnet og i den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp, til at vurdere siden, da vi er meget interesseret i at finde fejl og mangler hurtigst muligt!

Det ville være til stor hjælp hvis nogen ville kigge ind forbi og smide en kommentar her på Amino eller på ES@Apuls.dk.

På forhånd tak for hjælpen!

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 09:03

Først, vil jeg sige at jeg synes det er en rigtig, rigtig flot og simpel webshop. Den fanger helt sikkert, og det er ikke en man forlader lynhurtig igen.

Når man klikker på eksempelvis Træningsudstyr (http://apuls.dk/index.php?route=product/category&path=60), så er det overflødig at underkategorierne bliver vist 2 gange. Den bliver vist i venstre side under "Træningsudstyr", og så igen centreret i toppen på midten af siden.

Når man går ind under et produkt, eksempelvis Adidas Decline Bench (http://apuls.dk/index.php?route=product/product&path=60&product_id=443), så ledte jeg lidt efter flere informationer. Jeg synes på en eller anden måde det er synes de bliver gemt væk, så langt fra "købsknappen". Men det overlever man selvfølgelig nok.

Når man klikker på "Skriv en anmeldelse", så klikkede jeg 8-10 gange uden der skete noget. Jeg fandt så ud af at det var fordi den så åbnede en "anmeldelsesboks" i bunden af siden. Jeg fik dog ingen informationer om det, og den gik heller ikke direkte ned til boksen, hvilket var yderst forvirrende. Den burde gå direkte ned til anmeldelsesboksen så snart man klikker på "Skriv en anmeldelse".

Udover det, så synes jeg det er en fantastisk god, glimrende og brugervenlig side.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 09:14

Hej Morten

Tak for dit super konstruktive svar! :-)

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:47

Rigtig lækker side du har fået strikket sammen der! :)

Kommer Apuls til at køre med et affiliate program? Jeg er igang med at stable en side på benene, www[dot]billigtmotionsudstyr[dot]dk, så det ville jeg da være interesseret i :)

Men alt i alt en kanon fed side! keep it up! :)

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:05

Hej Rax

Det lyder da helt klart interessant. Vi er desværre helt nystartet og har derfor ikke de store ressourcer på nuværende tidspunkt, men jeg sender dig en PM, så jeg lige kan høre mere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:13

en rigtig fin side Big Smile

få i fodnoten cvr nummer og telefon nummer det skaber troværdighed over siden.

Kontaktakt siden sæt der cvr nummer det er lovpligt vis haves et.

Udnyt titlen bedre lige nu er maksimalte 40 tegn på siden der må vises op til 70 tegn på google udnyt det og få flere klik

social knapper google har bestemt det er vigtigere husk derfor google plus , facebook og twitter  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:19

Hej Mikael

Du har ret, tak for kommentarerne! :-)

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:35
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 10:37

Hej Ken

Jeg vil se på det og kontakte dig så snart det bliver aktuelt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)