Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kvalitetskontrol i Kina

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er pt i gang med at lave alt forarbejdet til min forretning, som skydes i gang 1. oktober 2012. Da shoppen bl.a. skal indeholde vare importeret fra Kina, ønsker jeg en samarbejdspartner i Kina, til at hjælpe mig med kvalitetskontrol. Mine midler er få pt, men jeg håber der er nogen derude som kan hjælpe mig eller ihvertfald komme med gode råd. 

Jeg har endnu ikke selv muligheden for at tage til Kina og tjekke op på varerne, så derfor søger jeg en mand/kvinde, som kan hjælpe mig i denne jungel. 

Håber der sidder nogle kloge hoveder ude bag skærmene som kan hjælpe mig, eller give et praj om, hvor jeg skal søge hjælp.

Mvh Tina Holm

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 09:18

Hej Tina, jeg er selv ved at undersøge muligheden for at købe vare i kina og jeg mangler også en person til at checke vores leverandør så jeg følger lige med her.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:29

Følg endelig med.. Håber der er nogen derude som kan hjælpe :) Til trods for at vi er i to vidt forskellige brancher ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 09:33

Hej Tina og Jan

Det vil nok være meget fornuftigt hvis i specificere hvilke vare der er tale om og hvad form for kvalitetskontrol det er i ønsker. 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:41
Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:51

Undskyld! Fik ikke skrevet hvad det er jeg vil forhandle.

Jeg vil købe færdigt produkt, som jeg har udset mig - børnetøj. 

Jeg har fundet 2-3 leverandører, men har brug for at vide, om tøjet lever op til de danske kvalitetskrav. Så jeg ikke pludselig står i en situation, hvor jeg ikke må/kan sælge tøjet herhjemme i Danmark.

Mvh Tina Holm

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 10:00
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 10:14

Hej Tina

Kan godt se problemstillingen med økonomien - desværre er der ikke meget som er gratis.

Faldt lige over denne: http://www.plus7.dk/

-selv er jeg igang med at skabe kontakt med producenter i kina til egne design produkter, hvor jeg har fået et mellemled til kommunikation og oprettelse af kontakter. Det kan være at de kan hjælpe dig videre. Prisen er lav på dem og de er meget hjælpsomme. Jeg ved ikke hvorlangt de vil kunne hjælpe dig, men har det interesse, så send mig en mail - så sender jeg dig kontaktoplysninger ;)

Med venlig hilsen
Christina fra Hvaderlos.dk

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 10:41

Mange tak for svar. Jeg vil kigge på det med det samme.

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 10:42

Hvor meget vil du tro det vil koste mig. Hvis du har nogen ideer om en ca pris!? Det er selvfølgelig svært at sige, men måske en guideline? :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)