Jeg er pt i gang med at lave alt forarbejdet til min forretning, som skydes i gang 1. oktober 2012. Da shoppen bl.a. skal indeholde vare importeret fra Kina, ønsker jeg en samarbejdspartner i Kina, til at hjælpe mig med kvalitetskontrol. Mine midler er få pt, men jeg håber der er nogen derude som kan hjælpe mig eller ihvertfald komme med gode råd.
Jeg har endnu ikke selv muligheden for at tage til Kina og tjekke op på varerne, så derfor søger jeg en mand/kvinde, som kan hjælpe mig i denne jungel.
Håber der sidder nogle kloge hoveder ude bag skærmene som kan hjælpe mig, eller give et praj om, hvor jeg skal søge hjælp.
Hej Tina, jeg er selv ved at undersøge muligheden for at købe vare i kina og jeg mangler også en person til at checke vores leverandør så jeg følger lige med her.
Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Nu lyder det ikke til at i har den store erfaring med produktion i kina, er det tilfældet bør i nok lige overveje om det overhoved er besværet værd med kina. Husk på at der findes mange sultne leverandører andre steder.
Undskyld! Fik ikke skrevet hvad det er jeg vil forhandle.
Jeg vil købe færdigt produkt, som jeg har udset mig - børnetøj.
Jeg har fundet 2-3 leverandører, men har brug for at vide, om tøjet lever op til de danske kvalitetskrav. Så jeg ikke pludselig står i en situation, hvor jeg ikke må/kan sælge tøjet herhjemme i Danmark.
om tøjet lever op til de danske kvalitetskrav. Så jeg ikke pludselig står i en situation, hvor jeg ikke må/kan sælge tøjet herhjemme i Danmark.
Så er det jo bare en person til fysisk kvalitetskontrol du har brugfor, men et laboratorium der kan lave kemiske / fysiske (vaske test) analyser på produkterne.
-selv er jeg igang med at skabe kontakt med producenter i kina til egne design produkter, hvor jeg har fået et mellemled til kommunikation og oprettelse af kontakter. Det kan være at de kan hjælpe dig videre. Prisen er lav på dem og de er meget hjælpsomme. Jeg ved ikke hvorlangt de vil kunne hjælpe dig, men har det interesse, så send mig en mail - så sender jeg dig kontaktoplysninger ;)