Hej, jeg vil gerne sælge min butik "keyhangers.dk" Omsat for 85.000 kroner i 2011, uden nogen rigtig form for markedsføring. Altså potentialet er noget større, hvis man markedsføre siden online og offline. Jeg ved ikke rigtig hvor stort overskuddet har været, da mit regnskab er noget rod, og jeg blander mine forskellige forretningsområder sammen. Men et par tusinde om måneden vist. Der følger leverandør kontakter med, og et site som som pt. ranker nr. 1 på google under søgningen "Keyhangers". Det fungerer på den måde at kunden kontakter mig angående en keyhanger, og så mailer vi frem og tilbage angående design, indtil vi er enige. Nogle gange opsætter jeg design, andre gange gør kunden det. Men der er ikke så meget arbejde i det. Når vi enige, så sender jeg designet til Kina, som fremstiller det og sender det retur 7-21 dage senere, afhængig af deadline. Jeg sender så varerne ud til kunderne med faktura. Alle mine kunder har betalt i 2011, men hvis du er nervøs over den fremgangsmåde kan du selvfølgelig bede om forudbetaling. Jeg er ved at åbne en anden webshop, så jeg har ikke lige den store lyst til at prioriterer siden mere, derfor vil jeg gerne sælge den. Jeg tænker at prisen starter omkring 10.000 kroner, men send mig en PM med bud, så snakker vi om det. |
Alle bud er uden moms. Altså der bliver lagt moms oven på endelig pris :-)