Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Voteshop.dk - Billigt tøj på nettet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle fantastiske Aminoer. :)

Nu er mit Webshop opsat med Dankort, således at det virker som det skal. Derfor vil jeg meget gerne hører feedback fra jer allesammen. :)

Er designet godt og tiltrækkende?
Sidens gennemføring? 
Forståelse af koncept? ud fra Voteshop.dk og Facebook.com/voteshop

Det er bare nogle af de spørgsmål som jeg håber i kommer med nogle svar på, så jeg ved hvad vi skal arbejde på. 

Kig på www.Voteshop.dk og www.Facebook.com/Voteshop

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Savner lidt svar :)

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 16:16

Syntes konceptet skal forklares på forsiden, så man ikke behøver lede efter forklaringen på det, og så skal du droppe de reklamer du har til at ligge, det virker useriøst.. 

Ellers syntes jeg det er en spændende ide, så det bare om at få lidt flere varer ind ;) Eventuelt droppe at have varekategorier der ikke er varer i, så er det bedre at opdatere det løbende.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

Tak for feedback :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15

der er mange tomme kategorier sæt eksempel vare ind der , siden virker meget ekstrem tom ,du mister bruger ,ved tom siden bliver det nærmeste umuligt få i gang siden ,så gør som andre, du har masse selv at sælge sæt det på siden og køb endelige selv en del så det får en i gang sættet effekt.

Bruger vil jo ikke bestemme hvad skal på siden , det må din passion være det du er bedste til at formidle bære , hvad har du bedste kontakter til og hvad vil helst sælge må du gerne vide selv.

Handelsbetingelserne de er meget uoverskuelig husk her 1 h1 og underoverskrifter h2 og h3 det gør siden mere overskuelig ,det meste vigtig på siden er h1 og de er andre er under titler

titlen nævnes 2 gange det samme ord nøjes en gang og udnyt derved bedre at google viser op til 70 tegn nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)