Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

--

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 00:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Dette er et forsøg og mest til sjov!

Forsøget går ud på, at finde ud af hvor mange der trykker sig ind, udelukkende grundet ordvalget i overskriften.

Har du læst dette, så beskriv din sindstilstand med ét enkelt ord som svar.

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:23 | Låst

Dennis Jensen:

Dette er et forsøg og mest til sjov!

Forsøget går ud på, at finde ud af hvor mange der trykker sig ind, udelukkende grundet ordvalget i overskriften.

Har du læst dette, så beskriv din sindstilstand med ét enkelt ord som svar.

Hej,

Der er uden tvivl mange, der vil tjekke hvad den overskrift går ud på og hvorfor du lige vælger den sætning ved jeg ikke, for den kunne jo have indeholdt mange andre ordvalg.

Min umiddelbare tanke var.."Åh et fjols med barnligt sprog! Hvad går det ud på?" Wink Det mest idiotiske er så, at vi som mennesker som regel og jeg understreger som regel er indrettet således, at vi opsøger forskellige oplevelser, der muligvis vil kunne forarge os så vi kan få lov at brokke os.

Mvh

Heidi

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:26 | Låst

Min første tanke: "århh, hvad er det for en idiot, der har lavet et ligegyldigt indlægt".

Spændende idé ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm.. ligegyldigt og uanvendeligt.

Min første tanke - "Nå, endnu et fjols" og ganske rigtigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34 | Låst

Lorteidé! Giver ingen mening? Gode, såvel som hammerlamme overskrifter bliver der klikket på - big deal - det ved vi alle. Jeg kan virkelig ikke se hvad indlægget skal laves for. Hvad kan du bruge testen til?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:35 | Låst

Hvem er nu det som prøver at få opmærksomhed med en anderledes overskrift.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 00:40 | Låst

KÆFT det her er godt, prøv at se hvor forskellige svarene er og hvor tyk skuffelsen er os de, som trods alt havde nosser nok til at skrive- håber det vækker tanker hos andre end mig.

Det bedste er at Heidi smadrer essensen lige i kraniet på alle der gad læse hendes indlæg.

Sov godt alle sammen :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:44 | Låst

Jeg kan godt se, hvor du vil hen, Dennis.

Men tænk, hvor rodet debatten ville blive, hvis alle lige skulle lire et kreativt budskab af, for at se effekten af det.

Det ville ikke holde i længden, så det er naturligt, at folk iklæder sig nej-hatten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48 | Låst

Casper Lohse:

Jeg kan godt se, hvor du vil hen, Dennis.

Men tænk, hvor rodet debatten ville blive, hvis alle lige skulle lire et kreativt budskab af, for at se effekten af det.

Det ville ikke holde i længden, så det er naturligt, at folk iklæder sig nej-hatten.

Yes Enig. Synes ikke om, at "vort" forum bruges til personlige look-a-like psykoanalytiske studier, der alligevel ikke bidrager til noget og er temmelig uinteressant...
Jeg kan i hvert fald ikke skue ret meget iværksætteri i det, måske snarere trådstarters overskud af tid og måske dennes kedsomhed...

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 00:49 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ja, Casper jeg er enig.

Det jeg ville demo med dette forsøg, er at vi er mennesker, som også Heidi er inde på. Vi drages uanset om man er revisor eller skov-arbejder. Spørgsmålet ligger herefter hvad man gør med sin læser. - I mit tilfælde gav jeg muligheden for at beskrive sin sindstilstand. - Uden at have den store baggrund for dét, tror jeg, at jeg ramte plet. Nogle fik virkelig raset ud og andre forsøgte at forstå hvad dette forsøg gik ud på.

I øvrigt - hvem har ændret overskriften?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)