Hej aminoer |
Bumper lige en gang.
Hej aminoer |
Hej
Jeg går ud fra, at du med registreret, mener om du skal have et CVR-nummer. Svaret er. at i princippet kan du godt gøre det, men hvis du ønsker, at der skal være mulighed for, at dine kunder kan betale direkte i din webshop via en betalingsløsning, så er svaret at det kan du ikke. Nets og andre vil kræve at du har et CVR-nummer for at du kan oprette en betalingsløsning. Mvh. Ole |
Jeg takker. Håber der er nogle andre som kan svare på de 2 andre. |
Istedet for at bumpe tråden igen og igen, så prøv med en mere sigende overskrift. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hvad fx? |
Min erfaring er at starte et forum op med succes kræver en hel del besøgende. På mange sites er det ikke mere end 2-6% der aktivt deltager i debatter. Langt de fleste kigger altså bare. Derfor anbefaler jeg altid at opbygge en rigtig god side først med masser af artikler osv., når du så har en 100-200 målrettede besøgende om dagen (alt efter emnet og sidens koncept) kan du prøve at sætte et forum på. Ingen forum er bedre end et dødt forum på en Internetside |
Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Tak, så man kan ikke bare lave et forum og så åbne? Nu har jeg set den video thorborg har lavet med forum eller sådan noget. |