Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 spørgsmål -Opstart af nyt forum

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har nogle spørgsmål som jeg gerne ville have svar på:

1. Kan jeg lave en webshop for at sælge mine egne systemer osv uden at blive registret?

2. Har et nyt forum en chance for at blive stor?

3. Hvis 2 kan lade sig gøre. Hvordan gør man det så rigtigt?

Håber i kan hjælpe mig på vej

Hilsen
René Dyhr

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 07:06

Bumper lige en gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52

Hej

René Dyhr:
Kan jeg lave en webshop for at sælge mine egne systemer osv uden at blive registret?

Jeg går ud fra, at du med registreret, mener om du skal have et CVR-nummer.

Svaret er. at i princippet kan du godt gøre det, men hvis du ønsker, at der skal være mulighed for, at dine kunder kan betale direkte i din webshop via en betalingsløsning, så er svaret at det kan du ikke. Nets og andre vil kræve at du har et CVR-nummer for at du kan oprette en betalingsløsning.

Mvh.

Ole

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 10:16

Ole Schelde:
Svaret er. at i princippet kan du godt gøre det, men hvis du ønsker, at der skal være mulighed for, at dine kunder kan betale direkte i din webshop via en betalingsløsning, så er svaret at det kan du ikke. Nets og andre vil kræve at du har et CVR-nummer for at du kan oprette en betalingsløsning.

Jeg takker.

Håber der er nogle andre som kan svare på de 2 andre.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 13:08

Slet ingen som kan hjælpe?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:19

Istedet for at bumpe tråden igen og igen, så prøv med en mere sigende overskrift.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 13:33

Nicolaj Thomasen:

Istedet for at bumpe tråden igen og igen, så prøv med en mere sigende overskrift.

Hvad fx?

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:38

Min erfaring er at starte et forum op med succes kræver en hel del besøgende. På mange sites er det ikke mere end 2-6% der aktivt deltager i debatter. Langt de fleste kigger altså bare.

Derfor anbefaler jeg altid at opbygge en rigtig god side først med masser af artikler osv., når du så har en 100-200 målrettede besøgende om dagen (alt efter emnet og sidens koncept) kan du prøve at sætte et forum på. Ingen forum er bedre end et dødt forum på en Internetside Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Skrevet kl. 13:42

switch:

Min erfaring er at starte et forum op med succes kræver en hel del besøgende. På mange sites er det ikke mere end 2-6% der aktivt deltager i debatter. Langt de fleste kigger altså bare.

Derfor anbefaler jeg altid at opbygge en rigtig god side først med masser af artikler osv., når du så har en 100-200 målrettede besøgende om dagen (alt efter emnet og sidens koncept) kan du prøve at sætte et forum på. Ingen forum er bedre end et dødt forum på en Internetside Smile

Tak, så man kan ikke bare lave et forum og så åbne? Nu har jeg set den video thorborg har lavet med forum eller sådan noget.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)