Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress, (woo)coomerce ??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at lege lidt med woocommerce som webshopsmodul til mit website, men det virker desvøærre ikke helt optimalt, den hopper på en eller anden måde ud af sin originale boks(content). Derfor vil jeg gerne høre om nogle har erfaring med opsætning af shops i Wordpress ? og eventuelt har idér eller andre plugins som kan benyttes til webshop system.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Christopher Heilmann

ch@chmedia.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:41

Det ville være super hvis du kunne sende et præcist link til hvor problemer hænder.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 08:52

Hej Nicolai

Arg, min fejl det var da en hurtig smutter www.copenhagenbasic.com/shop man kan se den er hoppet ud af style på en elelr anden måde. 

det skal siges det skal være en simpelt shop, så ikke så meget fancyt over det.

mvh

Christopher Heilmann

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:02

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit spørgsmål. Fordi du har et styling issue med noget der hopper ud af en boks, så vil du til at skifte til et helt andet shop plugin, oder was?!

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:04

Jeg har selv været ude for dit problem. Der er svar til det på WooCommerce forum omkring det. Jeg har dog ikke gennemført løsningen da jeg hurtigt skulle bruge en færdig shop, så valget faldt på WP E-Commerce. 

Bruger du et af deres egne themes er der intet problem.

WooCommerce ser dog top nice ud.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 10:39

Rasmus Lindgren:

Jeg tror ikke helt jeg forstår dit spørgsmål. Fordi du har et styling issue med noget der hopper ud af en boks, så vil du til at skifte til et helt andet shop plugin, oder was?!

Jeg 

Hej Rasmus

Jeg leder enten efter en løsning på problemet eller et andet plugin som har samme funktioner og lignende design.

Mvh

Christopher

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 10:40

Hej René

ja men synes ikke rigtigt at kunne find een decideret løsning derinde, måske du har et link ?

mvh

Christopher Heilmann

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:13

Christopher:

Hej Rasmus

Jeg leder enten efter en løsning på problemet eller et andet plugin som har samme funktioner og lignende design.

Mvh

Christopher

Well, WooCommerce plugin'et er en fork af http://jigoshop.com/ så man må gå udfra at de langt henad vejen har samme funktionalitet (uden at jeg dog aner hvornår WooThemes fork'ede det).

Min pointe var også bare at fordi der er noget css/styling der driller er det vel ikke nødvendigt at skifte hele infrastrukturen (plugin'et). Eller er det mig der har misforstået noget?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 11:25

Hej Rasmus

Da jeg stadig er igang med at lave sitet, leder jeg derfor efter en som kender til problemet eller efter nogle som har et bedre plugin til webshop i wordpress.

Kan du hjælpe med css/stylen ?

Mvh

Christopher

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:30

Så det du mener, er at alt indhold falder ud til venstre side. Det gøres ved give din container en bredde på 1020 pixels ligesom din header.

Jeg ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål rigtigt.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)