Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger / Køber vareparti, restpartier, konkursbo.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.

Har for nyligt solgt voldsomt ud af mit varelager i forbindelse med en flytning af mit lager.
Vi fandt hurtigt ud af, at 300kvm ikke var nok.

Vi er nu flyttet ind i nyt lager på 630kvm og efter at have solgt ud, har vi nu mulighed for at tage et par store og små varepartier ind.
Skulle jo gerne have lidt at lege med på det nye lager ;)

Vi har dog stadig en del varer på lager så kunne evt. også være interesseret i lidt bytte frem og tilbage.

Men i bund og grund har vi noget kapital nu som skal bruges til indkøb af varelager.
Derfor vil jeg gerne høre fra alle jer der har nogle varepartier (restpartier) til at ligge.

Krav skal være: Billigt (vi køber sjældent over 50 % af indkøbsprisen), nyt og i god stand og mængde.
Alle varegrupper kan dog have interesse, vi brugere varerne til videre salg i forskellige sammenhæng.

Alle henvendelser skal ske til Brian@cvr-engros.dk
Vil ikke garantere at jeg besvare her på Amino.

Hvis i har noget skal i sende en klar og tydelig mail med følgende:
Billeder
Antal
Pris idé (forvent dog et bud tilbage)
Navn
TLF

Mangler nogle af overstående ting i mailen, kan der ikke gives et præcis nok bud.
Hvis man ikke bor for langt væk kan man med fordel besøge os på vores lager(så kan du også se byttevarer):

CVR-engros
Venusvej 2a
8700 Horsens

Håber på en masse henvendelser og en masse gode varer, men lad nu være med at spilde min og din tid hvis du ikke er indstillet på at tage et tab i forhold til indkøbsprisen.

Jeg håber at min ansøgning er klar og nem at forstå ellers høre jeg gerne kritik hvis der er noget som ikke forstås.

M.v.h. Brian Mikkelsen

Fra kolding
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 82
Fra  KRINGO Skrevet kl. 01:24

Hej Brian

Du er velkommen til at slå på tråden, vi har en del partier på lager, giv et kald og lad os målrette tilbuddene

venligst

www.kringo.dk

20707978

KRINGO KOLDING MAIL@KRINGO.DK  TLF. 20707978

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:47

Mangler stadig varer :)

Fra 7200 Grindsted
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:03

Hej Grian

Jeg har sendt dig en mail i går vedr et parti tasker, jeg har ikke hørt fra dig, vil lige sikre mig at du har modtaget mailen.

torbenrotvig@gmail.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)