Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger person i Kina - hjælp med indkøb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle vi ønsker at købe nogle vare i Kina og i den forbindelse søger vi en person der kan hjælpe med at indgå aftale med producenten derude. Vi påtænker at tage til Beijing meget snart og så vil vi gerne mødes med en der. Sidder du i eller omkring Beijing høre vi gerne fra dig.
Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:29

Hej Jens

Vi er ikke i Beijing, men sydpå hvor vejret er lidt mere tilforladeligt i disse dage J. Jeg har arbejdet som indkøber for et dansk firma i 3 år før jeg sammen med en erfaren kinesisk forretningsmand startede South China Trading. Jeg regner ikke med at tage til Beijing i den nærmeste fremtid, men du er meget velkommen til at kontakte mig hvis der er noget jeg kan hjælpe med.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 09:43

Hej Lars, tak for svar. Kan du anbefale en kontakt med lokation omkring Beijing?

Mvh. Jens

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:40

Hej Jens

Jeg kender desværre ingen i Beijing området. Beijing er ikke så produktions/Export minded for den slags produkter,  det er mest større industri som biler og andet tungt grej. Alt andet er placeret hovedsageligt langs østkøsten og sydpå.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Skrevet kl. 12:12
Hej Lars, tak for svar. Jeg har fået et par henvendelser med nogle muligheder så det ser ud som om det løser sig.
Mvh. Jens

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)