Hej alle vi ønsker at købe nogle vare i Kina og i den forbindelse søger vi en person der kan hjælpe med at indgå aftale med producenten derude. Vi påtænker at tage til Beijing meget snart og så vil vi gerne mødes med en der. Sidder du i eller omkring Beijing høre vi gerne fra dig. Mvh. Jens
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Vi er ikke i Beijing, men sydpå hvor vejret er lidt mere tilforladeligt i disse dage J. Jeg har arbejdet som indkøber for et dansk firma i 3 år før jeg sammen med en erfaren kinesisk forretningsmand startede South China Trading. Jeg regner ikke med at tage til Beijing i den nærmeste fremtid, men du er meget velkommen til at kontakte mig hvis der er noget jeg kan hjælpe med.
Mvh
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Jeg kender desværre ingen i Beijing området. Beijing er ikke så produktions/Export minded for den slags produkter, det er mest større industri som biler og andet tungt grej. Alt andet er placeret hovedsageligt langs østkøsten og sydpå.
Mvh
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.