Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi savner en konstruktiv feedback på vores webshop www.tjoy.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Vi synes det er rigtig svært at lave en webshop, som både 

folk kan lide, og som også gerne skulle udmønte sig i at 

folk får lyst til at handle hos os. Jeg har læst rigtig mange indlæg,

og kunne nu godt tænke mig at få jeres ærlige konstruktive mening.

Folk læser vores sider, men de konverterer ikke??

Hvad er galt?

Henrik Madsen

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:04

Nu har jeg ikke så meget tid, men enkelte ting faldt mig hurtigt i øjnene.

Jeg synes siden appellere til den lidt ældre målgruppe. 40+, hvilket er fint, men siden er måske for enkel hvad angår nogle ting. Eksempelvis synes jeg det er mærkeligt, at der ingen besked kommer når man tilføjer en vare til kurven. Ofte ser man at kurven er i siden, hvilket gør at det altid er nemt at se hvad der er i indkøbskurven. Når kurven er i toppen, er den meget let at overse, og når man trykker "tilføj til kurv", så får man ingen besked, og man lægger ikke umiddelbart mærke til at der er en kurv i toppen. (Det ældre publikum, kunne nemt blive endnu mere forvirret).

Indkøbsknappen er gul, og teksten ovenpå er hvid. For det første, ville jeg forsøge mig med en grøn knap, da den appellere mere til et salg end "en farlig gul". Tager man hvepsen som eksempelvis, så er den gul/sort stribet, for at signalere farer - og selvom det ikke kan sammenlignes direkte, så er det dog alligevel tankevækkende, at gul ikke har den der "impuls-købs-effekt", hvilket jeg før har læst en del om. En grøn knap, ville være bedre tror jeg.

Opsummering

• Gør kurven tydeligere, og/eller gør opmærksom på hvor kurven er, og hvad der lægges i kurven.
  • Lav "læg i kurv"-knappen om.

Det er i hvert falde det jeg tænker :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:41

Henrik Madsen:

Folk læser vores sider, men de konverterer ikke??

Hvad er galt?

En konstruktiv mening magter jeg ikke at give, men jeg kan fortælle hvad jeg ser, når jeg ser siden.

Jeg tænker: Smag kan ikke diskuteres, og skal ikke diskuteres. Alt på siden har (set gennem mine briller) præg af tuttenuttet-lillepigesødme. Jeg ved at det er i høj kurs hos nogle, og hos mig virker det lige modsat. Mon ikke også der er en del, som ligger lige imellem de to.

Da tingene I sælger er overflodsting - forstået på den måde, at det i en husholdning ikke gør nogen positiv forskel om man ejer tingene, tror jeg at tingene virkeligt skal ramme plet smagsmæssigt, hvis man skal rive dankortet frem.

Jeg gætter på hvad der sker:

De, der er vilde med den slags tænker og kigger i tegnebogen og bestiller. hvis de ikke kan lade være.

De, der er neutrale, eller som jeg ikke kan med den slags, lister af ligeså stille.

Jeg tror bestemt ikke, der er noget galt med jeres sortiment, det er bare ikke alle der er til dimsedutter.

I har valgt en niche - tror jeg det hedder :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

meget vigtigt med de social især jeres side ser jeg , det er meget personligt på siden , så frem facebook op øverst på siden og da google plus også er blevet vigtigt nu få det også øverste på siden og jeg ville også med jeres produkt twiter en del

når det er personligt ville jeg stærkt overveje en video til siden , der skal noget i gang på siden , der giver den et endnu mere personlig præg 

husk blog løs og jeres ture og frem med jeres rss - feed i bloggen så folk kan følge jeres nyheder og jeres ture , når gør sådan og små personlige ting er det nødvendigt med et stort indhold på siden 

på kontakt siden ville jeg lave en kontaktformular derved lettere at kontakte jer.

jeres titler udnyt google viser op il 70 end kun et eller 2 ord der er på mange sider en god sigende titlen giver nu gang flere klik 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 23:46

Undskyld, men den side siger ikke "jeg sælger et eller andet" til mig. Det ligner mere et opslagsværk. Hvor er knaldtilbudet på forsiden? Eller links til de 6 mest solgte ting, som jeg heller ikke kan leve uden?

Tror du/i skal arbejde meget mere på at få det til at ligne en salgs-side, så kunderne forstår at man rent faktisk KAN købe noget her. - Uden at der skal gå Bilka i den, så må man godt være diskret-aggressiv i forretnings-look and feel.

Og, hvad skal jeg bruge et databaseudtræk omkring antal ord og artikler til? - det hører til på en admin-side for interne nørdede informationer samlet af nybegynder-programmøreren - få det væk!

Tilmeldt 25. Jan 12
Skrevet kl. 06:57

Et databaseudtræk omkring antal ord og artikler?? Vi er nok nødt til at bede dig om at være lidt mere konkret med hvad du vil have væk? Hele konceptet er vel en kombination af en gårdbutik og en webshop. Ligeledes appelerer vi formentlig nok til en lidt ældre kundekreds. Måske er der noget der skal skæres væk, men hvad er det helt konkret du ikke kan lide?

På vores forside kan du finde de tre mest solgte ting der linker videre, og vi har jo også "ugens tilbud" på siden. 

Jeg er sikker på at du har et billede af hvordan du kan sælge brugskunst og keramik, men du skal være lidt mere konkret med hvad du mener vi skal gøre,- jeg er lidt "fatsvær" :-).

Tilmeldt 25. Jan 12
Skrevet kl. 07:06

Ja jeg tror du har ret mht. til den gule farve, betyder fare og overtrukne kreditkort,- så det må vi ændre. Mht til indkøbskurven,- så har den været placeret i venstre side,- men efter at have talt med en medarbejder fra google, blev den flytte op i højre hjørne, fordi han mente den hørte mere hjemme der, og at det var et naturligt sted at lede efter kurven. Vi har ikke haft i vores overvejelser med en pop up meddelelse når man lægger noget i kurven, det har vi nu. Tak for god kritik :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)