Jeg ved ikke om dette er rette sted, at skrive om dette? Sagen drejer sig om, at jeg er ejer af Hjemfisk. Pt. Københavns største leverandør af fisk, skaldyr, frostfisk, røgvarer og fars til private. Altså en kørende fiskehandler. Konceptet har siden 2008 gået ud på, at levere fisk skåret i filet uden skind og ben til danskerne. Der er en stor efterspørgsel på dette og Hjemfisk spare sin kunder for mindst 20-25% i forhold til en fiskebutik. Pga. der ingen fysisk butik er. Mit spørgsmål lyder nu. Er der nogen her inde, der kan vejlede el. som er interesserede i, som jeg selv, at gøre denne virksomhed til Danmarks største leverandør af fiskeprodukter? Efterspørgslen fra mine kunder er enorm men jeg kan simpelthen ikke følge med. Jeg kan ej heller køre varer ud hver dag og samtid passe en evt. webshop og bestillingerne derfra. Det unikke ved Hjemfisk er, at fisken bliver hentet HVER dag frisk fra fisketorvet i Kbh. Altså ikke noget med, at kunden får en el. anden fast pakke leveret ugentligt hvor kunden ikke kan lide halvdelen af fiskene, der er i. Endvidere ved jeg "insiderviden", at fisk i div. fiskekasser altid står på et lager i en hel dag for da først, at blive leveret dagen efter. Hos Hjemfisk vælger kunden præcis selv hvilke varer de ønsker, at putte i "indkøbsposen". Derfor.. kan du se ideen i, at dette potentielt kan blive DK´s største leverandør af frisk fisk så skriv gerne til mail: hjemfisk@hjemfisk.dk For, at konceptet skal kunne fungere i praksis i hele landet og evt. også i fx. Tyskland (hvor der intet hav er). Så kræver det "baser" i forskellige egne af landet. Mvh. Sander Pennerup |
Genial ide, Sander!
Hvis jeg lige må kommentere din hjemmeside, så burde du nok lige lave en stavekontrol ;-) Især "levere" hvor der skulle stå "leverer"....det er måske blot en stavefejl eller tastefejl, men det er en gennemgående fejl som jeg synes falder lidt i øjnene, og det er synd på en ellers fin og overskuelig side for et helt unikt produkt!
Jeg er sikker på der er andre som synes din ide er fantastisk god...og som også vil samarbejde med dig...
Hvis jeg selv boede i DK ville jeg helt sikkert give det et skud for boven!
Det kræver ikke så meget...en kontakt hos en fiskerihavn i alle landsdele og et par folk der er villige til enten at investere i deres egen fiskebil eller at lease den fra dig...og så stå for sin egen landsdel...
Kunne være en perfekt "mand og kone" forretning, hvor een af partnerne sørger for afhentning/levering af fisk mens den anden part står for online og telefonordrer.
Jeg er sikker på du nok skal få nogle positive henvendelser ;-)
MVH
Kristian fra Thailand (hvor vi elsker fisk og spiser det flere gange om ugen ;-)