Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad istedet for Nets?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo der er heldigvis flere leverandører du kan vælge og vi beskriver dem på vores side her:

http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp 

Euroline (http://www.euroline.se/dk/startdk.htm), som der bliver nævnt er rigtig god til at starte med, da de ikke har nogen oprettelse eller årsafgift (bemærk: du vil også kunne tage imod Visa/Dankort, der klart er det mest brugte kort). Valg af en indløser har dog altid udgangspunkt i hvor du regner med at du vil modtage dine betalinger fra og hvilke kort du vil understøtte. 

Må jeg spørge om du både havde ansøgt Nets om aftale til danske og internationale kort? 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Robin Roy Krigslund-Hansen:
Lav en aftale med Pensio.dk og du er kørende i 20 lande fra dag ét og skal ikke vente på de danske monopolvirksomheder.

Pensio er ikke en indløser. Du skal stadig ud og have en/flere indløsningsaftale(r) ved siden af. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:47

husk det er nemmere at ansøg ved euroline end net...

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 00:02

Pensio laver det hele for mine selskaber, vi har ikke skulle lave én eneste aftale ved siden af... og ikke nok med at de laver indløsningsaftalerne - ekstremt hurtigt og gratis - så laver de også aftaler med PayByBill, så mine kunder kan betale med faktura.

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 01:30

Jeg kan gost forstå at PBS kræver en garanti for 250.000 kr og det er vel nok hellere ikke det store beløb for dig hvis du sælger varer/ydelser af 50.000 kr klassen...

Men spørgsmålet er nok mere om du ikke også skulle overveje at gøre ligesom PBS og kræve nogle garantier for dine kunder, hvis du ikke har råd til 250.000 kr, så har du nok hellere ikke råd til at blive taget på røven for beløber på omkring 50.000 kr..(kort-svindel)

Du skulle nok bare overveje om ikke bankoverførelse vil være den bedste løsning for dig.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:54

Hvis du ejer enkeltmandsfirma tager Nets udgangspunkt i din privat økonomi (tror jeg). Det kan sommetider udmønte sig i man skal stille garanti.

Men 250K lyder da helt hen i vejret - har du forhørt dig om det ikke er en fejl ?

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:25

Jeg kan meget varmt anbefale 2co.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)