Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lærere søges til job i Thailand.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til arbejde et år som lærer i Thailand ? Lønnen er ca. 30.000 BATH . Du kan blive udstationeret overalt i Thailand, bl.a Koh Samui, Phuket, Bangkok, Chiang Mai, Isaan osv.

Leveomkostningerne er ca. logi : 9.000-12.000 på resort, 4-5.000 for hus/lejlighed begge i BATH

Du SKAL være læreruddannet og bringe en frisk ren straffe attest. Du vil arbejde på goverment school´s da de private kun ansætter native speakers og Filippinere.

Du skal på kursus først, det tager 4 uger (senere vil vi tilbyde dette via fjernundervisning,men klart federe at tage på Koh Samui) Du skal ikke betale kurset før du har job kontrakt. Hvis du af en eller anden årsag ønsker at skifte skole er det ok, men vi vil gerne sørge for danske lærere får et godt ry.

Dette sker i samarbejde med M.O.E. (undervisningsministeriet)

Har du lyst til at vide mere sender vi alle relevante links og info.

Din ansøgning skal være os i hænde SENEST 15 Marts.

Kursus plan Phuket

5th March - 23rd March
2nd April - 20th April

Kursus plan Koh Samui

26th MAR - 13th APR
16th APR - 04th MAY 

Kurserne koster 1.500$ og giver dig ret til undervise i bl.a. Thailand, Kina, Vietnam - er godkendt af Det Amerikanske TEFL

Det er simpelthen alle tiders chance for få ekstra point på sit cv. og få et år ude i verden.

Du bliver ikke rig på penge men på oplevelser.

Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har set du skriver man skal have lærer uddannelse for at kunne ansøge, jeg ville bare høre om der kunne være nogen chance for at en stx studerende kan få noget vikar job som lærer i thailand?
Vh Mie.

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mie92:

Jeg har set du skriver man skal have lærer uddannelse for at kunne ansøge, jeg ville bare høre om der kunne være nogen chance for at en stx studerende kan få noget vikar job som lærer i thailand?
Vh Mie.

Hej Mie.

Du kan sagtens få job som lærer i Thailand, selvom du ikke er lærer uddannet.

Jeg kender flere danskere der arbejder som lærer i Thailand, og som kommer fra en baggrund der er noget helt andet. Jeg er også selv tilbudt job som lærer, og jeg har ingen undervisningserfaring ej heller TEFL.

Men du bør tage TEFL kurset så du er godt klædt på.

Du vil kunne få 30-35k Baht per måned. Det er en super løn i Thailand.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

mie92:

Jeg har set du skriver man skal have lærer uddannelse for at kunne ansøge, jeg ville bare høre om der kunne være nogen chance for at en stx studerende kan få noget vikar job som lærer i thailand? Vh Mie.

Se evt. her: Lemper krav til engelskundervisere

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

spændende - jeg har en som er interesseret, og vil lige vidersende linket.

tak for info.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vi tilbyder er ikke vikar, men fuldtids ansat. Vi tilbyder du først betaler for dit TEFL kursus når du står med en ansættelses kontrakt i hånden.

Det er super at være lærer herude, børnene har respekt for læreren og folk er super høflige - desuden møder du en masse nye venner fra alle steder på denne klode.

Ansøgningsfrist er 15 - 3 - 2012, men du kan godt tage kurset og starte senere, da de konstant mangler lærere herude, blorthusk på at gå gennem et sted som os der er godkendt af den Thailandske regering..

Mvh

HH

Fra Næstved
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik

Jeg har først set dit indlæg idag, hvor jeg er blevet medlem af Amino. Er meget interesseret i at høre mere om projektet.
Jeg opfylder betingelserne og har tidligere boet i Thailand i 5 år.

Mvh ACM (Peter)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super, hvor vil du få dit TEFL og Thai kultur kursus henne : Phuket, Koh Samui eller Bangkok..??

Husk du ikke betaler for kursus før du har en job kontrakt i hånden.

Skriver lige en PM senere.

Put pasa Thai ?

Mvh

HH

Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har først set nu at man kunne blive lærer

 

er der stadig mulighed for dette eller er det for sent?

 

jeg er uddannet folkeskolelærer i DK

 

og har arbejdet som lærer de sidste 10 år har bla været et år i Grønland også og arbejde.

kunne godt tænke mig at komme til Thailand at arbejde hvordan er mulighederne for dette?

kan kontaktes på

 

christer33@live.dk

 

Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er uddannet lærer og har arbejdet som lærer de sidste 10 har bla været et år i Grønland og arbejde, kan jeg evt nå at få job i Thailan i det nye skoleår? eller dette for sent?

min mail er christer33@live.dk

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)