Ja det har jeg, har desværre ikke så god erfaring med joomla, synes ikke så er så logisk bygget op deres adminpanel, der hænger jeg lidt mere til wordpress, men deres "buddypress" synes jeg heller ikke virker for godt. Måske jeg bare er sart her.
Vil kigge på det engang til.. Har også lige stødt på et system der hedder Anahita
Boonex Dolphin kan du få en gratis udgave af med lille link i footeren, hvor du imod en betaling på 99$ kan købe en licens for fjernelse af deres branding.
De giver også mulighed for at tilkøbe en prime pakke hvor du blandt andet har mulighed for at få publiceret en app i diverse mobil stores for din side kun med dit eget brand. Dette er dog lidt peberet men kan jo tilkøbes alt efter succes :-)
www.boonex.com
Der findes rigigt mange udviklere og udvidelser til systemet også.
Systemer bliver tilmed flittigt opdateret og forbedret
SE virkede for facebook plagieret i mine øjne, da vi skulle bruge en løsning :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hvis du kan finde noget du kan bruge til $299 (plus nogle plugins), hvorfor så ikke bare vælge det? For det første kan du ikke købe særlig mange udviklingstimer for det beløb. For det andet kan det være at du sparer rigtig mange timer ift. at vælge noget gratis, som du så skal bruge tid på at tilpasse.
Jeg har et par gange erfaret, at gratis er den dyreste løsning ;-)
Hehe yes :) men det skal siges det er ikke det hurtigste jeg har prøvet men helt sikkert det bedste :) det kan bare alt og hver gang de laver et Update kører det hurtiger så det er Nice