Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PressWires betalingsløsninger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har et spørgsmål vedr. presswire. Jeg har et par ting jeg overvejer at udgive den vej rundt. Jeg kan så se at de har en gratis mulighed og et par betalingsmuligheder til sådan ca 1000 kr. Mit spørgsmål er så, er der nogen af jer der ved om den har nogen reel forskel fra den gratis til den betalende? og her tænker jeg i særklasse på ifht. SEO. Og hvis ja, så er næste spørgsmål - hvilken værdi har de gratis så sådan mere objektivt set?

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:16

Kan det virkelig passe at med alle de SEO eksperter herinde, så er der ikke én der har en mening om ovenstående? :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:25

Følger lige med i dette indlæg i håb om et guldsvar :)

- Kathrine

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:34

HornskovVindberg Inkasso:

Hej folkens,

Jeg har et spørgsmål vedr. presswire. Jeg har et par ting jeg overvejer at udgive den vej rundt. Jeg kan så se at de har en gratis mulighed og et par betalingsmuligheder til sådan ca 1000 kr. Mit spørgsmål er så, er der nogen af jer der ved om den har nogen reel forskel fra den gratis til den betalende? og her tænker jeg i særklasse på ifht. SEO. Og hvis ja, så er næste spørgsmål - hvilken værdi har de gratis så sådan mere objektivt set?

Hejsa :-)

Jeg tror alle dem der er interesseret i SEO lige PT har gang i en anden tråd.

Men lad mig sige det kort:

Med Presswires betalingsløsning får du lov til at sætte x antal links med tilhørende ankertekster direkte på pressemeddelelsen. Det har selvfølgelig en smule værdi i sig selv, men der hvor værdien egentlig er mht. SEO, er hvis pressemeddelelsen bliver spredt ud på relevante hjemmesider med link imod din hjemmeside. Det kræver ofte at du har noget mere at leverer end det der står i pressemeddelelsen - og at pressemeddelelsen kun er en "forsmag" på den knaldinteressante nyhed du selvfølgelig ligger inde med.

Dertil kræver det selvfølgelig at journalister får lyst til at skrive om det og / eller kopierer dele af pressemeddelelsen med henblik på at give værdi videre til deres brugere. Her kan du nogle gange være heldig at få lov til at få et link tilbage imod din hjemmeside ;-)

Så alt i alt skal du bruge:

- En kanon pressemeddelelse med en kano nyhed

- Yderligere info på din hjemmeside, som folk der ønsker at skrive om nyheden simpelthen er nødt til at linke til

Herefter er det vigtigt at du følger op på de artikler som bliver skrevet omkring nyheden og tager fat i dem som skriver omkring den og ikke vedhæfter et link.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)