Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og anderledes webshop - virker det for dig?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syns sådan set, at det er et ok forsøg på noget nyt. Men, i mine øjne halter det i forhold til målgruppen og så savner jeg frækhed/anderledeshed/uden for boksen. Jeg tænkte yes, endelig noget nyt, da jeg så overskriften, men endte med et "endnu en" da jeg havde kigget på siden i 4 sekunder.

Når jeg ser jeres side ser den altså kun "ok" ud. Det ligner godt håndværk, men det kunstneriske/originale er lig 0. Jeg ser intet jeg ikke kan finde på andre sider.

Mht målgruppen, så henvender siden sig udelukkende til dennes forældre - der er self også dem der skal betale. Men, som forældre til 2 møg-unger (2 og 5), savner jeg en hjemmeside hvor jeg kan sende ungerne hen hvor de fx. kan lave en ønskeliste til jul og fødselsdage, og hvor jeg så senere kan få denne printet, emailet eller vælge et par ting og købe disse uden ungens viden herom. Jeg aner ikke hvad der er inn i ungernes hverdag (jeg rejser meget) og jeg er nærmest panisk angst for at købe noget forkert til ungernes-dag. Hvis jeg kunne få et værktøj til at købe den perfekte gave hver gang, så tror jeg at i kunne vinde markedsandele i et forældre-karriere-marked og i vil kunne tage en pæn overpris samtidig, fordi jeg/vi ikke køber gaver, men uvurderlige smil, kys og kram hos ungerne.

Så, spring ud af webshop tanken og lad det være en bi-ting. Giv os nogle værktøjer i hverdagen eller til fest i stedet.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk: Det kan jo ske ;)

Christian - Bele.dk: Omkring hvor mange produkter der skal komme frem har vi haft ret mange undersøgelser og fundet ud af at denne løsning er bedst (i forhold til budget samtidig). På sigt er det klart at vi forbedre denne funktion.

Hvor meget tekst skal der til for at det fungerer for dig?

Skønhedsfejlene får vi kigget på en af den kommende dage ;-)

Tak for de pæne ord

Kent Medom: Vi har fravalgt muligheden for at betale med dankort da vi ville undgå NETS. Så om du sidder på iPad eller PC gør ingen forskel når det kommer til Dankort.

Viser det sig at mange af vores besøgende kommer fra iPad vil vi kigge på muligheder for at vores hjemmeside også fremstår perfekt på den platform. Indtil da har vi valgt at vores fokus ligger andre steder.

Tak for rosen.

Mikael Christiansen: Tak for tippet og de pæne ord om sitet.

Dennis Jensen: Hvad skal der til for at du vil give det kunstneriske mere end 0?
Der er en del af vores konkurrenter som kører med ønskeliste funktionen så dit ønske findes allerede ;) - Vi er også ved at få det sat op på vores side selvfølgelig.

Jeg bliver nød til at spørge hvad du mener med en bi-ting da den udtalelse er møgprovokerende for mig.

Tak for din feedback :) 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)