Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og anderledes webshop - virker det for dig?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Min samarbejdspartner og jeg driver en online legetøjsforretning som hedder Mulius. Vi er kommet til et punkt hvor vi har stirret os blinde på vores website og har derfor brug for friske øjne - dine! :)

Vi vil derfor høre om følgende

• Generel feedback på sitet
  • Hvor vil du implementere mere call to action?
  • Hvad skulle der til for at du ville få lyst til at foretage et køb?
  • Vi har arbejdet på at lave en anderledes webshop baseret på universer. Hvordan fungerer det for dig?
Link til website: www.mulius.com .
Alle kommentarer er velkomne.
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:11

Nu vil jeg være oprigtigt. Alt fungere - på nær "universerne". Jeg er ikke engang sikker på, at det fungere som det skal i min browser. (Chrome på Ubuntu). Der dukker mærkelige billeder op af rapænder, når min mus passerer et eller andet punkt på siden.

Det minder mig om det gamle Opasia - det var et interessant skoleeksempel, men usabilitien var horribel.

Ellers en fin side. Jeg elsker ellers filtermenuen!

Rettelse: Jeg kommer lige med noget, du rent faktisk kan kan bruge (måske). Hvis dit univers bevæger sig af sig selv, dvs. er animeret - og der kommer nogle sjove sæbebobler op fra sæbeboblebyen eller et piratskib der lægger til kaj, er det lettere at stimulere lysten til at integerer med universet, tror jeg.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:01

I kan måske forbedre jeres meta titles og meta discription, som I kan se neden for - kombineret med længere produktbeskrivelser.

På min webshop ProGadget.dk har jeg implementeret en one-page checkout. Dette kan formentlig optimere konverteringsraten.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:49

Hej

Det går jo flot fremad :)

Husk at Call To Action skal være "above the fold" (dvs. fremtrædende inden evt. scroll) og den skal være en deal, - enten et køb, nyhedsbrev eller tilbud om gratis fragt ved køb for x- kroner.

Herudover ville jeg lave små reklamer på 125x125 for nogle af de gratis ting (lege/spil) på hver eneste side - det virker måske ikke af så meget for jer, men for kunderne betyder præsentationen meget. 

Det er sådan set tanken der tæller - så kunderne skal forstå at i deler med dem. Brug det på samme måde som Twitter og FB - ingen grund til at være genert over at det ikke har kostet jer noget.

Så ville jeg måske også købe en plastikdug (banner) hos Vistaprint med jeres logo på en hvid baggrund,  eller lægge det i baggrunden hvis i bruger photoshop el. lign - det giver en rød tråd på jeres produktbilleder.

Så igen - teksterne. Prøv at tage kontakt til Louise Lamberth her på Amino og få omskrevet bare én enkelt af jeres tekster. Hun har iværksættervenlige priser og det er ikke dyrt. Bare en enkelt tekst, please :)

Det er nemlig utroligt hvor nemt man som shopejer stirrer sig blind på sin egen hjemmeside, og hvor naturligt ens eget sprog og skrivemåde virker på én selv - men opfattes anderledes af kunderne.

Jeg her ingen aktier hos Louise, - men jeg tror virkelig at i vil kunne blive inspireret som en slags hjælp til selvhjælp.

Men hold godt fast i jeres grundlæggende idéer - og prøv at kigge på Hamleys toyshop på Youtube og se hvor fint man slipper afsted med selv de simpleste virkemidler.

Så hæng ved, - i har et vinderkoncept Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:07

Hej Mai,

Første kommentar må være skynd jer at købe mulius.dk også - og hvorfor kan jeg ikke skrive mulius.com - jeg skal skrive www.mulius.com.

Det er godt nok en super fed ide med jeres hjemmeside - her er der nok nogle unger der skal kunne få nogle timer til at gå.

Måske der kunne være en menu med "se alle produkter", når man har rodet rundt lidt og bare lige vil have et hurtigt overblik, så man ikke behøver klikke gennem alle universer - men ved ikke om det ødelægger jeres ide?
Det kan evt bare være som et punkt i menuen under "find gave", så man ikke behøver side og vinge alle punkter af i filteret, hvis man bare vil have et hurtigt overblik.

Bortset fra det synes jeg jeres webshop er helt fantastisk - dejligt at man kan søge på alder osv. og sjovt man kan læse historien om pirater m.m.

Ved ikke om budgettet er til det, men i kunne jo få lavet nogle små pixibøger med historier om de forskellige universer og lægge ved når i sender varer ud - med reklame på bagsiden naturligvis - så når folk giver en bamse eller lign som gave, kan modtagerens forældre også lige tjekke jeres side ud og barnet får måske ideer ud fra historien til at ønske sig flere piratdukker eller hvad det måtte være.

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 15:15

Simon: Det er med vilje der kommer flere produkter frem når du kører musen hen over billedet. Hensigten er at illusterer du kan klikke der - det virkede ikke kan jeg forstå ;)

Fed idé med noget animation. Af forskellige årsager har vi valgt det fra i første omgang.

Casper: Hvad søger du mere præcis af tekst, stilart? Kan du give et eksempel på hvordan det vil se ud så det fungerer for dig?
- Har luret lidt på din webshop men havde svært ved at se hvordan jeg kunne lade mig inspirerer af det :)

Dukkemageren:
Tak fordi du endnu engang gad at give dig tid til at kigge på vores site.

Vi får kigget på små reklamer for vores spil og lege - Det er en split test værd

Okay okay, vi tager fat i hende og høre hvad hun vil sige til udfordringen.. Vi lover at lytte denne gang ;)

Tak for rosen.

Jakodan.dk: Hvilken browser har du brugt da du blot skrev mulius.com? Vi har testet og testet: forskellige browser og mobiler. Vi kan stadig ikke finde problemet: virker fint her. Vi overvejer hvad vi gør med Mulius.dk, da den har haft en ejer siden 2006, dog uden indhold.

Det er muligt at få sig et overblik over alle produkterne i vores find gave funktion. Vi arbejder videre med at gøre det endnu mere tydeligt forskellige steder på siden - måske oppe i menuen som du selv foreslår.

Din idé med pixibøger er fantastisk. Vi undersøger mulighederne for at få det lavet og kigger på budgettet bagefter. 

Vores hensigt er at børnene også skal være den del af webshoppen: at det bliver en familieshop. Leg til børnene mens forældrene handler ;)

Tak for de pæne ord om siden :)

----

Vi er glade for al jeres feedback og er allerede igang med at handle på den. Ligger I inde med mere feedback så giv lyd jer fra.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:23

Mai Smidt:
Jakodan.dk: Hvilken browser har du brugt da du blot skrev mulius.com? Vi har testet og testet: forskellige browser og mobiler. Vi kan stadig ikke finde problemet: virker fint her. Vi overvejer hvad vi gør med Mulius.dk, da den har haft en ejer siden 2006, dog uden indhold.

Det er muligt at få sig et overblik over alle produkterne i vores find gave funktion. Vi arbejder videre med at gøre det endnu mere tydeligt forskellige steder på siden - måske oppe i menuen som du selv foreslår.

Din idé med pixibøger er fantastisk. Vi undersøger mulighederne for at få det lavet og kigger på budgettet bagefter. 

Vores hensigt er at børnene også skal være den del af webshoppen: at det bliver en familieshop. Leg til børnene mens forældrene handler ;)

Hmm måske jeg var lidt for hurtig med mulius.com, for det virker nu - kan være jeg havde stavet forkert måske.

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 17:12

Lidt feedback fra mig.

Jeg synes det er en rigtig god farvekombination i har fået sammensat, det fungere rigtig godt. Jeres ide om at lave en anderledes måde at navigere rund i webshoppen, med det animerede kort synes jeg er en fremragende idé. Men hvis det skal fungere skal der gøres rigtig meget ved kortet, for mig at se er der at for mange ting på korte på nuværende tidspunkt. Samtidig synes jeg også i bør overveje at undlade så stor udspredning af de ting der dukker op når man holder over en af ”byerne”. Eksempelvis popper der 5 ænder op hele vejen hen over kortet når jeg markere ”andebyen”, her vil jeg klar foretrække at animationen var koncentreret om et specifikt område.

Det er fint at I har valgt at lave en blog, men jeg synes ikke den er så indbydende når man klikker ind på den. Jeg vil foreslå jer at indsætte et unikt billede til hver post og samtidig vise lidt mere af teksten i blog-oversigten.

Når jeg går ind på et produkt der ikke minimum har 3 billeder kommer der en eller to tomme billede kasser ved siden af det store billede. Enten skal i sørge for at der minimum er tre billeder til hvert produkt ellers mener jeg de skal fjernes ved produkter der ikke har nok billeder.

I kurven er der lidt skønhedsfejl, eksempelvis ville jeg mene at prisen på  ”pris pr. stk.” skal flyttes op på linje med antal og total.  Samtidig synes jeg ”slet” og ”opdater” knappen skal flyttes op på linjen i stedet for at ligge neden under.

Ellers synes jeg det er et rigtig spændende og anderledes projekt i har gang i, held og lykke med det.

-          Christian

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:06

Lige 2 hurtige. Jeg synes det er en flot shop, men på ipad er forsiden meget smal, hvis ikke jeg zoomer.

Desuden kan jeg ikke se at det er muligt at betale med dankort. Det er vel en fejl.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

super flot side tillykke med det Big Smile

kontakt siden ville jeg oveni ligge i den menu med lige efter piratskibet

social med likes er blevet vigtigt for google så frem med google plus og overveje twitter oveni 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)