Det hele starter med optimisme
Havde Obama fortalt at USA var på vej i afgrunden så ville han også få ret. Det er så vigtigt at lederne viser vejen og alle ved jo godt - inderst inde, at efter en nedtur kommer et opsving. Nu skal alle tro på det og så vil de handle derefter. Min advokat har masser af arbejde. Han læser ikke avis og ser ikke de dårlige nyheder i Tv. Det er hans måde at frigøre sig fra mediernes negative påvirkning. Opsvinget kommer. Det bliver nok ikke et opsving med raket fart, men de små positive ting er værd at hæfte sig ved. Tro på opsvinget, fortæl andre om det – så kommer det. Du kan læse resten af mit seneste Nyhedsbrev på: http://www.rigmand.com/dk/nyhedsbrev_oversigt.php God søndag Flemming Hasselriis |
Tænk hvis alle skrev selvpromoverende indlæg, med en hentydning i til at klikke på linket. Mit synspunkt er at indlæg som disse sidestilles direkte med spam. Teksten er direkte kopieret fra egen hjemmeside, dog med en ekstra linje i form af "vil du ikke nok gå til min side, og læse artiklen/nyhedsbrevet, samt måske købe min bog".
God søndag
Edit: Tråden er siden overstående blev skrevet flyttet til "jeg har et godt tilbud til dig", hvilket måske er en bedre kategori, men ikke destro mindre usandt, da der intet tilbud er i tråden - stadig kun en "gå til min side"-kommentar.
Bliv gratis medlem