Er der nogen, der kender til en simpel måde at administrere tilmeldinger til forskellige hold på, uden at skulle investere i et dyrt on-line bookingsystem. Jeg tænker på en kombinationen af en tilmeldingsformular og sortering i et mailsystem. Desuden har jeg brug for at finde ud af, hvordan jeg kan oprette og sende fra maillister. Er blevet anbefalet at oprette en database eller at benytte googles kontaktpersonsystem. Det er noget af en jungle af orientere sig i, og udfordrende når økonomien kræver en billig måde, Men den må jo også gerne være sikker og nem at betjene både for mine kunder og mig selv. Håber meget at der er nogen der har nogle gode råd og erfaringer at dele. |
Alternativ til on - line booking ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hej Jesper Tak for hurtigt svar og interessant at høre om Amiando. Jeg ved ikke om det helt dækker vores behov for at have en tilmeldingsformular på firmaets hjemmeside og behovet for løbende at kunne give beskeder til et fortløbende hold via e-mail. Mange hilsener |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)