Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til on - line booking ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der kender til en simpel måde at administrere tilmeldinger til forskellige hold på, uden at skulle investere i et dyrt on-line bookingsystem. Jeg tænker på en kombinationen af en tilmeldingsformular og sortering i et mailsystem. 

Desuden har jeg brug for at finde ud af, hvordan jeg kan oprette og sende fra maillister. Er blevet anbefalet at oprette en database eller at benytte googles kontaktpersonsystem. 

Det er noget af en jungle af orientere sig i, og udfordrende når økonomien kræver en billig måde, Men den må jo også gerne være sikker og nem at betjene både for mine kunder og mig selv.

Håber meget at der er nogen der har nogle gode råd og erfaringer at dele.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 18:05
Amiando er blot et af mange event systemer som du nærmest får smidt i nakken. Der er tilmed integreret mailservice så du kan sende eksempelvis bekræftelse til tilmeldte.
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:50

Hej Jesper

Tak for hurtigt svar og interessant at høre om Amiando. Jeg ved ikke om det helt dækker vores behov for at have en tilmeldingsformular på firmaets hjemmeside og behovet for løbende at kunne give beskeder til et fortløbende hold via e-mail.

Mange hilsener

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:12

Hej

Hvis der er budget til det kunne vi special udvikle et plugin der passer til din opgave

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)